Jak poznate pitomce?

Jak poznate pitomce?

Anotace: lehky souhrn nejobvyklejsich frajeru :)

Jak poznáte pitomce?

Nejdřív definuji pojmenování pitomec. Většinou se pozná podle vyboulených kalhot a jemně oholené tváře. Tudíž můžu ženu, jakožto pitomce, s jistým klidem vyřadit. A když už o nás mluví druhé pohlaví plné pitomců, používají termín děvky a svině. Je to fakt zvláštní a sami se jmenují názvy borci a frajeři. Ale tak to už dost odbočuji, dnes se zaměřím jen na jedno pohlaví, zvláště na druh, který svého vlastního potenciálu úmyslně a cílevědomě zneužívá. Někdy je poznáte na první pohled. Někdy vám čas trvá, než pochopíte, že jste narazili na prvotřídní typ pitomce, který se jen nevidí.

Je obrovská chyba soudit podle oblečení. Je to kolikrát jen maska i past, do které se chytají normálně intelektuální ženy. Dlouhá trička XXL, kalhoty s rozkrokem u kolen a rovná kšiltovka na stranu obvykle odstraší desítek procent žen, už jen s důvodu, že je to projev pubertálního a ovlivnitelného charakteru. Také se vyznačují lokalitou, většinou jde o podniky, kde se soustřeďuje velký počet mladých a naivních dam, jež svůj vlastní názor taky nemají a bez rozmyslu se nechají balit a sexuálně zneužívat. Nemluvě o širokém obsahu sprostých slov, míře konzumovaného alkoholu, cigaret a trávy, jakožto důkazu vlastní dospělosti. To je druh pitomce číslo jedna.

Možno říci, že nejzákeřnější odrůda definovaného jedince se skýtá v obyčejně oblečeném člověku, konzumujíc předešlé návykové látky ve společensky přijatelné míře. Dokonce ten už vlastními názory disponuje a rád o nich diskutuje, čímž chce dokázat, že se nejedná o druhořadého burana se směšnými cíli. Dotyčnou ženu to může okouzlit a ohromit. Bude se cítit příjemně a dojde i na chemické reakce. Většinou pokud nepozná sama, že v jeho filosofii se skrývá důležitý úkol udělat co nejvíc čárek na prkně, dozví se to od okolí. Tenhle pitomec rád dokazuje svému publiku, jaký intelektuální vliv má na vyzrálou ženu. Dojde i na vytahování a velkorysé půjčování něžného pohlaví. Může trvat měsíce, než se chudák slečna vzpamatuje a uvědomí si, že vztah s člověkem, nabízejíc ji za krabičku cigaret, nebude to pravé ořechové.

Pitomec číslo tři je mezi námi ženami nejoblíbenější. Zde je těžké poznat, který v té záplavě upravených a voňavých chlapů splňuje definici. Jedná se spíš už o starší muže, navlečené do krásných značkových košil, černých manažerských kalhot a černými lesklými boty od známého italského návrháře. Většinou při sobě nosí tmavou kabelu na notebook a klíčky od stříbrného auta. Jemně oholení, navonění Hugo Bossem a co nejhůř, charismatu by mohli rozdávat do světa. Svým příjemným a elegantním vystupováním dokáže pomotat hlavu nejedné slečně. A někdy ona sama v něm nikdy nepozná pitomce, nechajíc se manipulovat mužem zvolenou libovolnou dobu. Nemluvě o sklonu omlouvat muže, proč nepřišel domů, proč ji po krásném večeru nenapsal jedinou SMS, proč neustále zapomíná na důležité informace o ní samotné. Věřte tomu nebo ne, ona ráda uvěří lžím, kterými ji drahý elegán zahrne.

Tak jak poznáme muže ne-pitomce? Že se na vás nevykašle, když nejste tak dokonalá, jak si představoval a ozve se vám po tom, co vás lidově řečeno dostane.
Autor verush.devil, 04.10.2009
Přečteno 920x
Tipy 3
Poslední tipující: Házté
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Hezký..:)...

09.02.2010 18:53:00 | Gre_P

:-)

04.10.2009 14:53:00 | Házté

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí