Úvaha na téma Chlap

Úvaha na téma Chlap

Anotace: „Ten můj mi leze na nervy!“ říká každá první žena, a potvrzuje to jedenáct z deseti dotázaných.

Sbírka: Povídky, reportáže a úvahy

.

Chlapi jsou stavěni na to, aby lezli na nervy. Ale prý jsou i na něco užiteční. Proto si je ženy berou domů a zkoumají, na co se vlastně ten který jedinec hodí. A výsledek? Chlap se obyčejně na nic nehodí, případně skoro na nic. To platí zvlášť u vyvedeného jedince. Nevyvedení (nezvedení) jedinci ženu využívají jen pro svou potěchu, jako je například vaření vybraných i méně vybraných jídel, nákup a donáška potravin a nápojů, praní a žehlení, úklid i doplňování spotřebního materiálu v domácnosti, a dalších asi tisíc věcí a povinností spojených s vedením domácnosti. Chlap obvykle spokojeně konsumuje výhody společné domácnosti a bývá poměrně často překvapen, že žena po něm požaduje příspěvek na provozní výdaje. Jednou za čas se chlap vzbouří a zkritizuje ženu, ale hned se zase uklidní, když si uvědomí, že po zdrcující kritice by se mohlo stát, že si žena najde jiného. A tak chlap tiše trpí nadvládu ženy a stěžuje si u piva kamarádům v oblíbené hospůdce. Nikdy by však neměnil. Proč? Tak si to přečtěte ještě jednou, když napoprvé jste se nepoznali.

PS: Pokud někdo chce poukázat na okrajovou oblast zvanou reprodukce, kdy chlap je prý nenahraditelný, patrně je málo obeznámen s ženskou vynalézavostí. Žena místo chlapa dokáže použít téměř cokoliv. V krajním případě se obrací na doktory a vyžaduje umělé oplodnění. Většinou však spoléhá na náhodu a osud. Je však nabíledni, že mnohá žena má jen velmi malou fantazii pro opravdu dobrou volbu náhrady, a proto tolik žen chlapa nahrazuje jiným chlapem. Záhy se přesvědčuje, jak byla naivní. Nový chlap bývá obvykle horší prvního. A často je to ještě horší. S přibývajícím věkem si ženy přestávají vybírat a berou takříkajíc co jim přijde pod ruku. Pak se divte, že je v našem státě tolik nespokojených žen.

.
Autor Zasr. romantik, 18.02.2010
Přečteno 1148x
Tipy 28
Poslední tipující: hašlerka, Bernadette, Danga, slnečnica, Iv, Divoženka1, Anura, jehlaspichlas, nejsembásník, Okřídlená Lištička, ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

25.07.2011 21:53:00 | strawbery

Vždyt´ je to jednoduché,ke každému muži,kterého matka vypouští do světa,musí přibalit manuál,aby se vědělo jak s ním zacházet a jestli stojí vůbec za námahu.S ženami to bude stejné.Můžem si pak vyměnovat manuály poštou atˇ neplýtváme energií na seznamování.

19.05.2010 23:00:00 | Iv

Ty brďo a já si fut myslím ,že muž je princ na bílém koni :-(

21.04.2010 19:36:00 | Divoženka1

Kromě tvé úvahy mě také velmi pobavilo, když mi jeden můj kamarád řekl: "Muži přecházejí ze stádia puberty rovnou do stádia senility.."

13.04.2010 15:45:00 | Anura

vidím, že tu zbraň nedržím v ruce nadarmo ;-)) ještě si vybírám ;-))

25.02.2010 22:18:00 | nejsembásník

Tak, chtela jsem se rozepsat, ale jednak je venku krásné slunecní ráno a pak jsem si také rekla, nebudu si koledovat závoru mezi mnou a mymi plánovanymi vylety za pánem vlastníkem Hrádku nad stadionem (letos v léte.) :-) :-) A tak budu diplomaticky a vyjímecne neucitelská. (Fujtajbl, to je pro mne tezká role...):-)

21.02.2010 14:59:00 | northcarolina

...ZR, no, děkuju za ty body --- ;-) OK, vzdávám prudění, sic bych si ohrozila body za díla.... a to už by byl FAKT KONEC ;-)

Tak Tě zdravím - a přeju nám, aby se nám dařilo nabírat na věku se zachováním alespoň trochy idealismu..... :))

19.02.2010 12:44:00 | pamp_elka

Tak do týhle diskuse fakt příspěvek nemám...

19.02.2010 11:23:00 | TetaKazi

:) Pardon Zasr., ale to by stačil jeden kvalitní kohout na celej dvůr. :) Ten ostatek beztak mnoho neumí.
Kdepak, muži jsou hrubá pracovní síla, toho času poněkud ztrativší na ceně kvůli existencí strojů.

19.02.2010 06:20:00 | pamp_elka

:) bohužel to momentálně vypadá, že budou zdaněny i ženy...

19.02.2010 06:11:00 | pamp_elka

Ano, muži budou zdaněni tím nejcennějším, co mají!

A co vlastně muži mají ...?

Cenného?

Semeno! Budou platit! Ale ne, když budou chtít!
Jen když bude potřeba.

Muži, neplačte a nezoufejte.

Potřeba ... bude furt!

19.02.2010 01:17:00 | Zasr. romantik

Muži asi budou zdaněni...

19.02.2010 00:58:00 | Bíša

:o) a také by ženy měly bejt plnohodnotně státem placeny, pokud porodí dítě, za péči o ně až do jeho schopnosti samostatného vejdělku. :o) prostředky by se získaly zdaněním chlapů... ještě to musím promyslet, ale rýsuje se mně poměrně kvalitní systén

18.02.2010 22:15:00 | pamp_elka

:) já to vidím tak, že bordely /skoro výhradně/ pro mužské použití jsou zkrátka diskriminace

18.02.2010 22:02:00 | pamp_elka

Slyšeli jSTe slovo zemana Káleče z Vokáleče a Vrbí

18.02.2010 20:24:00 | Kars

Až na nepatrné připomínky s dílkem souhlasím.Jsem už děva třígenerační a tak je mi známo že:všichni chlapi jsou stejný a nema cenu to měnit.

18.02.2010 20:17:00 | stravla

Nechci se tě dotknout, ale tvá naivita ti sluší. Věř, že ani o generaci starší děvy nejsou o nic více obeznalé. Nebo jsou, ale jejich víra ve vlastní schopnosti jim brání podívat se pravdě hluboko do očí.
Děvy o dvě generace jsou daleko prozíravější a nedůvěřivější. Bohužel pro ně dělají stejné chyby. Jen méně často, zato následky jsou fatálnější. Většinou city dokáží rozchodit a nabouranou ekonomiku ufinancovat mobilizací rezerv a vlastním nasazením.
Děvy o tři generace starší mají zkušeností na rozdávání. Ale nikdo je neposlouchá. A to je kámen úrazu. Kars vám z něj udělá suiseki. Pro potěšení!
Nic jiného vám totiž nezbude, než se těšit z maličkostí.

Pozn.: Jsem zvědav, zda nelehkého úkolu napsat úvahu na stejné téma v opačném gardu se chopí nějaká literátka ...
Pánové literáti jsou samozřejmě vítáni se svými díly a příspěvk, které ozřejmí a poučí schopnější polovinu lidstva. Zde si všiměte, že záměrně neuvádím, kterou polovinu myslím. Nechci si to rozházet nikde.

18.02.2010 19:06:00 | Zasr. romantik

Než začnu "brát, co mi přijde pod ruku", ráda se ještě nějaký ten čas pozdržím u své nadějné naivity :). Popovídáme si za pár let ;)

18.02.2010 17:58:00 | ziriant

Neberte, prosím, tuto úvahu za jedině správnou. Jistě se ve vašem životě objevují muži, kteří takoví nejsou. Ale ruku na srdce, jistě víte stejně dobře jako já, že takových mužů je minimum. Je nás zkrátka málo!

18.02.2010 17:36:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí