Ach jo

Ach jo

Anotace: Krásná nesnadno a pomalu

Nejsem už nejmladší a po ránu je to secsakra znát. Když se probudím, vždycky chvíli sbírám odvahu (tak asi patnáct minut), než na sebe juknu do zrcadla. Pravidelně se trochu zarazím a pak se dám odvážně do díla. Většinou z toho něco kloudného vyleze, ale nedávno...

Nedávno jsem totiž musela být exkluzivní. Jela jsem reprezentovat rodinu na svatbu a obě mé dospělé děti mi kladly na srdce, ať nedělám ostudu. Vzala jsem si to za své a jak já tak ráda plním zadané úkoly, dala jsem se do práce. Den před odjezdem jsem si naplácala na obličej výživnou masku, provedla depilaci, upravila nehty... (ženy rozumějí). A hlavně jsem si stále kladla na srdce - Hezky brzo do hajan, víš, že vydatný spánek je nejdůležitější.

Nějak jsem se přemotivovala, nebo co, prostě ještě v jednu v noci jsem měla oči jak baterky, nadávala si do blbců, počítala ovečky, odříkala Přemyslovce, pak Lucemburky a pořád nic (do Habsburků jsem nešla, ti by mě neuspali). Konečně jsem začala usínat, když tu - kde se vzal, kdo ví - Pásol Jano tri voly u hája! "Á, místní štamgasti se rozcházejí," napadlo mě, a bylo tomu tak. Rozcházeli se půl hodiny a já věděla, že je to v háji.

A nemýlila jsem se! Ráno na mě čučelo cosi nepopsatelného. Co s tím? Takhle se svatební hosté budou skládat mně na plastiku a ne novomanželům do střevíčku. Po rychlé konzultaci s kamarádkou nastalo tóčo - okurkové slupky pod oči, několik ledových sprch, liftingový krém, korekční tyčinka, tuna mejkapu...(ženy rozumějí).

Když jsem se potom na sebe podívala do zrcadla, vypadala jsem prostě úžasně - porcelánová panenka s očima po flámu. Tak jsem to všechno ze sebe zase smyla, nalíčila se jako člověk a vyrazila.

Nevím, jak jsem reprezentovala rodinu, ale cítila jsem se báječně. Pro jistotu jsem se však do zrcadla ani jednou nepodívala.
Autor hloubavá, 10.05.2011
Přečteno 1125x
Tipy 29
Poslední tipující: Kamil Princ, Štěpina G, Lamorte, zvířenka, Divoženka1, Emmelia, Jeněcovevzduchukrásného, V.N.Losinský, CULIKATÁ, enigman, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě strašně pobavilo to s Habsburkama..:D Prej ti by mě neuspali..:D:D Já se normálně, a to Vám nekecám, válel pod stolem..:) Fakt povedené..:)

17.05.2011 14:19:00 | Lamorte

Ej, ženy rozumějí:-)....teda hlavně tomu korigování skutečnosti...já než bych to kolikrát přemalovávala,tak se raději posílím v tom nosit hrdě to co je a s úsměvem..:-))

16.05.2011 11:53:00 | zvířenka

Tak, tak, člověk stárne a bude to stále horší a horší
a horší....:-),
ale Duše, ta stárnout nemusí, věnujme jí více péče!!

12.05.2011 15:48:00 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)))Já myslím, že Ty se můžeš do zrcadla s klidem dívat pořád i nenalíčená, protože jsi krásná už z toho, co tady na literu píšeš a to je skutečná paráda!Skvělé počtení, Culík Tě culíkem odmění:-)))

11.05.2011 15:20:00 | CULIKATÁ

muži to mají trochu jednodušší...nechají se zarůst vousem...

11.05.2011 08:48:00 | enigman

Tak tohle je sdělení nad sdělení, zaplať pán bůh že jsem chlap a tohle se ode mě neočekává, jen být lehce ležerní, vtipný a nadvěcí. Krásně napsáno a ještě lépe prožito ...

11.05.2011 06:57:00 | kasparoza

Ženy rozumějí a vichřice chápe :)
jsou okamžiky, kdy chtěla bych být chlapem
a jen oholit strniště a jít
stárnutím získat šmrnc a klid...

°°
Musím podotknout, žes krásná byla
Já to viděla, a jak...
když si žena věří, tváří veledíla
všem dalším vytře zrak...:)

°°
to Mbonita;

Ty to máš snadné, jsi krásná od přírody
my ostatní jsem kdoví odkud plody ;DD

10.05.2011 22:13:00 | šuměnka

Mno..já se do zrcadla nedívám,taky proč,znám se:-) a beru to s elegancí a se slovy lepší už to nebude.Slovo mejkap mi nic neříká..radši si ráno o deset minut dýl poležím,než bych si namalovala obličej na obličej:-)))Když jdu do tzv.vysoké společnosti...tím myslím ples...jsem se svou vizáží hotova během 10 minut:-)
Nějak mi to zatím prochází a lidi přede mnou neutíkaj:-))
A hosana pořád svítí ještě slunce a kvetou kytky.

10.05.2011 21:53:00 | Mbonita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí