Zákon schválnosti

Zákon schválnosti

Anotace: Humorné to tedy moc není... pro zlepšení nálady ? Možná...

Určitě to všichni znáte. Chystáte se celý den psychicky na důležitou schůzku, říkejme tomu třeba rande, a pak hodinu (cca) připravujete svůj zevnějšek k dokonalosti- v rámci možností.
Tak takhle to vidím já. Už bylo po přípravě a já chtěl vyjít s menší časovou rezervou. A když rozsvícím v předsíni, vidím loužičku kolem mých bot, ovšem- kocour mi je pomočil. Když to dám v časovém shonu do pořádku, vyrazím a v tom mi vlétne muška do oka. Teď si říkám: ,,Budu smrdět a vypadat jako mrkající blbec". No to je snad zákon schválnosti. Všichni ten pocit známe, že.
Třeba neštěstí nechodí po horách a říká si: ,,Co že ? Tak ty budeš mít 1x do roka rande a já nic ? Tak to ne" A přidělí Vám pod podrážku psí extrement.
Je víc trapasů a třeba ten Zákon schválnosti chce nějak zaujmout a někdy se tomu společně s tou budoucí přítelkyní zasmějete.
PS: Píši to v časovém shonu.
Autor Ekonom, 03.09.2006
Přečteno 1588x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

docela dobré...zákon schválnosti je fakt šílený. Nicméně, už to řeším po svém. Napsala jsem o tom taky úvahu... A veřím, že i tenhle zákon se dá porušovat;-) Take ať žije nezákonst...:-)

15.05.2007 20:52:00 | Nikytu

To je dobře, že taky někdo zjistí, že se podobné věci nestávají jen jemu...

26.01.2007 12:50:00 | Tlapka

Takový ze života...:)

24.11.2006 18:03:00 | agnes...

Nebudeš. Chybí tam třetí katastrofa do počtu a ta bude právě s tou žabkou. :-)))

25.10.2006 15:05:00 | gest

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí