Zpřízněná duše

Zpřízněná duše

Anotace: Hlášky, kvůli kterým stojí za to žít !

Dovolil jsem si nazvat toto ,,DÍLO" humorné. Snad to většina z vás pochopí a bude tolerantní.
Určitě to všichni znáte. Rozumíte si skoro s každým, ale není to ono. Není to to, že něco naznačíte a ten druhý Vaši myšlenku dokončí. A já to taky tak často cítím. Rozumím si skoro s každým ale někdy ostatní mé myšlenky nechápou vůbec, někdy je pochopí......později. Prostě ne s každým jsem zrovna sehraný. No a když mi ten druhý do party chybí, tak to zkusím dát sem...
A: Kam déš, máme schůzi !
B: Ale já ti na každou tvojí schůzi kašlu ty vogo ! (Vv)

Nezlob se na mě ale to je taká hajzlárna toto, mně je z toho na blití. Já jdu pryč, je mi z tebe prostě na blití ! (opět Vv)

Fákt dobrý kluci, fákt díky ! (host Lukáš z Baru)

Udělej pejska......Ha ha ha hááá, ha ha hááá (Vladko z Vv)

Ale já jsem to stejně chtěl udělat ! Stejně jsem to chtěl udělat Michale ! Už je pozdě ! (Vladko)

Jako moh bych to naporcovat, moh bych to udělat, ale já to prostě neudělám. (Moje milá tchýně)

Já vim, že sem chlap ale to se prostě nedá vydržet. (Moje milá tchýně/tento díl bude teprv vysílán)

No to je asi všechno, na víc si nevzpomenu. Tak to je nyní můj ,,smysl života". Část z těchto hlášek používám, např. Kam déš a to je hajzlárna. Samozřejmě v rámci možností, pokud mám parťáka :-)
Autor Ekonom, 06.11.2006
Přečteno 1070x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

voštá zo všaho najhoršá só te prde,té mokróšce

11.11.2006 22:05:00 | Mrášnivor

Hustý! Sice nevim jestli to někdo pochopí,ale těm hláškám se skutečně někdo směje i když je použiju jinde:-)

09.11.2006 17:12:00 | SirPsycho.sexy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí