Asi přijdu do pekla

Asi přijdu do pekla

Anotace: Já nejsem zlobivá... :-)

Rychlý úbytek sněhu a moje hloupost mě přivedly do stavu melancholičnosti a možná, že jsem až pesimistická. A to se bohužel neprojevuje nijak krásně. Jsem totiž ochotná přiznat, že UDG ve svojí písničce opravdu nezpívají, že ta zvědavá a malá sní o říši kostel... A to už je fakt zlý...
Za účelem pomoct, prokázat laskavost a dobrá, možná i s důvodem si tak trochu šplhnout, jsme s kámoškou horlivě přijaly nabídku provázet předškolní děti po naší škole. Ona je to vlastně docela zábava, vždycky dostaneme na starost foťák a ulejeme se z té snahy narvat si do hlavy (a přiznejme si to, marně) nějaké ty vědomosti. Tak jako vždycky jsme si dětičky rozdělily do skupinek a šly na obvyklou trasu - PC učebna, tělocvična a školní družina, kde patolízalsky se usmívající ženština předvádí vykuleným dětem, kolik všemožných hraček je i v tak příšerné budově, jako je základní škola. A toto stanoviště se mi právě stalo osudným...
Sice jsem na začátku říkala, že držet se s malými dětmi za ručičku a neustále dokola opakovat otázky jako "Jak se jmenuješ?", "Kolik ti je?" a podobně, je zábava, ale po dvou hodinách by toho měla dost i Marry Poppins, světoznámá literární chůva s létajícím deštníkem. A tak jsme prostě a jednoduše začaly blbnout... A skončilo to tak, že ta úžasná bárbínka z přízemí naší školní družiny skončila u mě v tašce a já s ní v klidu kráčela na dějepis.
Jak by asi bylo vám, kdyby vás někdo odnesl z vašeho známého a přirozeného prostředí a nahého vás posadil do tlupy puberťáků?? Samozřejmě trapně... Mně taky. A tak jsem se rozhodla, že bárbínce změním identitu, to kdyby ji náhodou někdo poznal... Jenže jediné, co se na jejím nahém těle dalo jak takž pozměnit, byly vlasy (a samozřejmě celá kupa piercingů a make-upu, udělaného za pomoci gelových tužek, ale to není moc důležité). Myslela jsem , že účes ve stylu "Moje kadeřnice je slepá rockerka" by se jí mohl docela zamlouvat...

A tak tu ted' sedí na poličce, nahá a s úplně pitomým účesem a zpytavým pohledem mi mlčky naznačuje, že se za tohle jednou dostanu do pekla...
Autor Tracy Beakerová, 13.03.2007
Přečteno 717x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, sirII, Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám v pekle přátele, tam bude dobře...

26.05.2009 15:06:00 | Bíša

pěkné

14.05.2009 15:20:00 | sirII

No nevím, mě to rozesmálo a to je hlavní :-D Mimochodem, UDG jsou super ;-)

02.03.2009 14:56:00 | Princezna.Smutněnka

Eee?

13.01.2008 22:36:00 | Sarazin Faestred

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí