Na světě nejste sami ....

Na světě nejste sami ....

Anotace: Večer vždycky trochu blázním :) Takže se nedivte, když vám to bude připadat jako opravdová slátanina ... :-) Ale svým způsobem, když se nad tím zamyslíte, to je pravda ... Dostatečně soběstační lidé si podle mě úplně v klidu vystačí :-)

Víte, co mě napadlo?

Že na světě nikdy nejste sami. Vážně. Nikdy. Vždycky okolo vás něco je.

Někdo se může cítit sám, protože nemá kámoše. Někdo se může cítit sám, protože je sám doma. Někdo se může cítit sám i na přeplněné diskotéce. Samota je všude. Ale i všechno je všude. Něco je všude. Nic je nikde.

Nikdo nikdy není sám a myslím to v tom nejpodrobnějším slova smyslu.

Okolo nás je vzduch. Mám pravdu? Takže nemůžete tvrdit, že okolo vás nic nebo nikdo není. Potřebujete se někomu vypovídat? Využijte to, co máte. Například již zmiňovaný vzduch.

Povídejte si se vzduchem. A když ho bude nedostatek, můžete ( kromě toho, že se budete dusit ), si povídat s atomy. A i kdyby těch atomů bylo malé množství, což je nepravděpodobné, jelikož atomů je fakt hodně, můžete si povídat s jádrem, ve kterém jsou protony a neutrony a s obalem, ve kterým jsou elektrony. A těch málo jen tak hned nebude.

Myslím že by to byl originální pokec, sednout si na kafe s atomem. Musí to být zajímavej týpek, fakt.

Obdivuju atom. Vyvěsím si jeho plakát nad postel.

Vidíte. Takže nikdy nejste sami :-)

A blázni se mají o to líp, protože se k nim právě jeden pomalu, ale jistě přidává ..... :)
Autor xxTlouie, 04.04.2007
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi tě zklamu, ale zas tak bláznivý to neni. Naopak, přijde mi to bezva. Protože samota je všude a nikde, stejně tak smutek i štěstí, všechno. Záleží jen na tom, co chceme vidět - to si myslim.
Jo, tohle se mi líbilo. Moc se s tim nemažeš, taky výhoda :)

28.01.2008 14:53:00 | Darkspace

:-) je to zajímavý a zábavný čtení nooo;-) ..když nad tím ale uvažuješ, něco na tom asi bude..

04.04.2007 21:48:00 | Z.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí