Láska

Láska

Anotace: CO je to láska?

Láska….
CO je to láska? Slovo, které má 5 písmen….A co ještě?
Je to magické slovo…. Má přinášet radost a štěstí…. Ale přináší i bolest…
Kdo lásku našel, je šťastný. Kdo ji ztratil, je nešťastný a má zlomené srdce….
Každý z nás vnímá lásku jinak.
V dětství vnímáme máminu lásku, její teplou náruč, pohlazení, úsměv…..Později školní lásky….úsměv, dlouhý pohled, nesmělý dotek, první pusa. Procházky přírodou ruku v ruce, vnímání blízkosti v kině…Když jsme starší, vnímáme lásku daleko intenzivněji….vnímáme bušení srdce, šimrání v žaludku, podlamující se nohy… Vyhledávání blízkosti našeho vysněného idola, pokus o první sblížení …. A je to tady. Láska je na světě. Pro ty dva zamilované neexistuje nic, vnímají jen sami sebe. Okolní svět „není“. Nemohou se sebe nasytit, chtějí být pořád spolu….A co když se rozlétnou do světa, co potom? Vydrží jejich láska tu zkoušku odloučení? Některá láska vydrží a některá to odloučení nevydrží a odejde…. A to potom bolí. Každý vnímá bolest jinak…. Někdo se trápí, nespí, oči má plné slz, jíst mu nechutná, chce být sám se svou bolestí….A pak se bojí pustit si novou lásku do svého života. A někdo naopak smutní jen chvíli a pak si řekne…. Život jde dál, co se stalo, stalo se. A hledá novou lásku… Ale vždycky to bolí, když lásku ztratíme. Jen někoho to bolí víc a někoho míň…. A někdo to skrývá a někdo ne…. Svůj kalich hořkosti si každý vypije až do dna….Někdy je tak zoufalý, že si říká, že prostě tu svou lásku nikdy nenajde a nikdy nebude šťastný… Omyl… Na každého ta jeho láska někde čeká….Jen se musí hledat….Hledání je někdy zdlouhavé a namáhavé, člověk si kolikrát sáhne na dno svých sil.. Ale o to víc je šťastnější, když svou lásku najde. Hýčká ji a už ji nenechá odejít…A proto musíme hledat… Láska je někde tady….
Celý život v sobě člověk lásku pěstuje…..má pro koho žít….
Říká se, že láska kvete v každém věku.. Ano je to pravda. Od mládí po stáří. Ale samotná láska nestačí. Člověk si musí toho druhého vážit, dělat kompromisy, umět udělat druhému radost bez ohledu na sebe a prostě mu dát kousek ze sebe….. No ne každý to dovede…..A proto každý vnímá a prožívá lásku jinak….
Ale každopádně, láska patří mezi nejkrásnější věci na světě……Buďme šťastni, že je někdo koho máme denně vedle sebe, s kým prožíváme každou minutu svého života, s kým se můžeme smát i prožívat bolest, že v našem životě existuje někdo o koho se můžeme opřít a kdo nám pomůže přenést se přes chvíle, kdy je nám ouvej….
A tak pojďme si lásku prožít…..
A věřte….láska si nikdy neklade podmínky…… to dělají jen lidé….
Autor , 29.05.2007
Přečteno 422x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Njn. Odloučení na lásku, působí jako vítr na oheň. Malý sfoukne a velký rozdmýchá.

19.09.2007 20:12:00 | Luccissek

mozna by stalo tvoje myslenky rozdelit a trochu.. zkoncentrovat.. pride mi to chaoticky, ale to laska je, co ? :o)

06.06.2007 00:50:00 | horlivec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí