Ožehavá témata - sexualita

Ožehavá témata - sexualita

Anotace: Čekám, jak mě zpranýřujete

Ožehavé téma – sexualita

Těším se na Vaše reakce, kterými mě zcela jistě pošlete ke dnu!

Co je to vlastně sexualita? Chemická reakce? Nebo něco mnohěm většího? Váže se k lásce nebo je na ní nezávislá? Dnešní doba nepřispívá ani trochu k vyřešení této otázky. Vlastně ji dost komplikuje. Co je dnes v sexu normální? Masochismus? Sadismus? Homosexualita? Je to normální nebo abnormální? Kdo určuje hranice? A co muž a žena?

Všechno má svá pravidla. Řekl bych, a myslím, že nejsem daleko pravdy, že i sexualita má svá pravidla. Jaká jsou to pravidla? No, lidský vývoj může pokračovat jedině stykem mezi mužem a ženou. Je nemožné, aby se rodily děti z homosexuálních svazků. Tím tyto lidi nevylučuji s lidského společenství, jen tvrdím, že by se neměla tolerovat každá abnormálnost v ražení hesla:“Jsme svobodní, můžeme si dělat, co chceme!“ Sexualita je vázána na zplození dítě a samozřejmě je to také radost. Radost, která doplňuje lásku mezi mužem a ženou. Ano, sex doplňuje lásku. Jistě, můžete spát i s někým ke komu žádný vztah nemáte. Ale není to trochu málo? To vám stačí dát své tělo někomu, koho znáte jednu noc? Tělo, které jste dostali, aniž byste pro to museli cokoli učinit, necháváte napospas jiným? Sex je nádherná a bombastická věc, ale musí se umět prožít! Je něco krásnějšího než sex mezi mužem a ženou, kteří spolu žijí v manželství? Domnívám se, že máloco, pokud to umíme správně prožívat! Je to soužití, odevzdání se druhému, úplné odevzdání se do jeho náruče. Když se podívám na dnešek, vidím jen hnusnou degradaci. Manželé se navzájem podvádějí, jsou zneužívány děti, ženy se prodávají na ulicích, aby vydělaly na obživu pro své děti, muži a ženy střídají sexuální partnery jako použité ponožky a vůbec nic přitom necítí.

To jsme již skutečně tak ubozí? To jsme takovými otroky sexu, že nejsme schopni rozlišovat, co je správné a co už nikoliv? Nevadí mi, když muž nebo žena vystřídají za život několik sexuálních partnerů. Ale vždy by to měl být krok rozvážný, spjatý s láskou k tomu druhému a až po vážné známosti. To píšu zvláště pro dnešní mládež. „Tys to ještě nedělala? To snad není pravda“. „To je ostuda! Ona je ještě panna, ty vole!“ A chudák holka v touze vyrovnat se jiným jde s prvním, který jí to nabídne na diskotéce. A pak po večerech nad tím doma přemýšlí a lituje, že něco takového udělala. Uvědomme si, že tělo je krásný dar, který patří nám. Nepatří Lojzovi, Pepovi nebo Frantovi nebo jiným nadržencům. Je moje a já si s ním mohu dělat, co chci. Opatrujme si tento cenný dar.

Měli bychom se možná zamyslit, jak jsme na tom my. Dnes se často propaguje svoboda. Je zajímavé, že o svobodě mluví ti, kteří jsou závisli na cigaretách, alkoholu, často drogách, lži, pomluvách, televizi, počítači a dalších věcech. Lidé bez svobody, lidé závislí, se snaží mluvit o svobodě. Nenechme se zmást těmito falešníky! Ve jménu svobody je propagováno, že homosexuálové mohou adoptovat děti. Samozřejmě v rámci stejných práv jako mají ostatní. Ale to je přece nesmysl. To je stejné, jako by ten, komu se třeba nechce pracovat, dostal stejné peníze jako ostatní. Obojí je proti stvořené přírodě a člověku a obojí je dnes podporováno. Zamysleme se nad tím. Nechoďme se stádem jako hloupé ovce. Mějme svůj vlastní názor na tuto ožehavou tématiku.

Myslím, že v životě člověka je nejpodstatnější láska. Láska k druhým lidem, láska k přírodě, láska k sobě samému. Bez lásky není života. Na lásku se váže sexualita, ale musí z této lásky vyrůstat, musí v ní kořenit. Vyhýbejme se v lásce a sexualitě všemu, co je abnormální, co je hloupé anebo dokonce sprosté. Lásku a sexualitu chovejme v sobě jako krásný dar, jako něco cenného, jako vzácnou perlu.

Někteří tvrdí, že jeden člověk není určen pro druhého. Já věřím v pravý opak. Věřím, že pro každého člověka je na světe jiný člověk, se kterým má žít, radovat se a také prožívat všelijaké strasti. A tomuto člověku má druhý odevzdat sám sebe. Dát mu svou lásku i svou sexualitu.
Autor Hippy, 30.06.2007
Přečteno 719x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (46)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Longing - jsem rád, když je někdo kritikcý. Aspoň to ukazuje, že opravdu přemýšlí a hledá slabiny v myšlení toho druhého. To se mi líbí:-)

S těmi chromozomy jsi mě tedy pěkně dostala:-) Prostě mám na tuto věc opravdu vyhraněný názor. Rozhodně neodsuzuji člověka proto, že je homosexuál, jen mi vadí určitý přístup k nim (co se týče adopcí dětí apod.)

Jaký je můj názor na to, jestli člověk může být svobodný i bez víry? Domnívám se, že z velké části ano. Ale aby se člověk oprostil úplně, k tomu je skutečně potřeba vyšší síly (moci). Čímž samozřejmě nepopírám, že mnohý věřící, který si víru špatně vykládá, může být spoutaný daleko více než nevěřící. Ale to je už na dlouhé povídání. Obecně se domnívám, že opravdově věřící člověk může být dokonale svobodný (respektivě osvobozený).

27.09.2007 22:42:00 | Hippy

Zdravím. Tvá úvaha je povedená, obdivuji hlavně tvou odvahu jít do takového tématu a ještě se s klidem vypořádat s rozlícenými satanistkami :), ale co mi docela vadí je její až příliš agitační charakter. Nevidím nic špatného na tom, že se chceš s lidmi podělit o své názory (konec konců, k tomu přeci úvahy slouží), spíše si myslím, že bys měl vynechat ty výrazy jako např. "To jsme již skutečně tak ubozí?" nebo "Nechoďme se stádem jako hloupé ovce". Připadá mi moc ideologické.

Ještě si nemohu odpustit nereagovat na tvůj kometář níže, kde píšeš, že je nesmysl, aby byl někdo homosexuálem od mládí. V otázce výchovy dětí homosexuály se obracíš na studie odborníků, takže jistě víš, že některé studie také dokazují biologickou podmíněnost homosexuality (např. Hamerova studie a tzv. genu homosexuality na úseku 28q X chromozomu). Osobně se v těch jejich chromozomech a dalších věcech moc nevyznám, ale věřím, že ti pánové vědí o čem mluví. Osobně zastávám názor, že pokud se někdo ve 40 rozvede a začne žít s jiným mužem, tak do toho určitého věku nebyl "normální", jak říkáš ty, ale pouze potlačoval, to co v něm bylo od narození ze strachu, že ho budou lidé v jeho okolí odsuzovat. Myslím si, že nikdo není homosexuálem, protože by si to sám vybral.

A ještě poslední věc. Zabýváš se otázkou svobody a kritizuješ feťáky a spol. S tím souhlasím, jenom by mě spíš zajímalo, jestli svobodu spojuješ pouze s vírou nebo dokážeš uznat, že člověk může být svobodný i jako nevěřící. Z tvé úvahy jsem to nevyčetla a zajímalo by mě to.

Jinak doufám, že jsem nebyla až moc kritická. Tvá úvaha se mi líbila a s tvým hlavním nazorem, co se týká sexu i souhlásím. Donutila mě přemýšlet a u některých tvých názorů i se trochu rozčílit , ale já to beru spíše jako pozitivum :).

Hezký zbytek prázdnin.

19.08.2007 14:23:00 | longing

Albertinka - to je právě tvůj problém. Přečti si o něm něco! Já o něm nemusím číst. Já jsem to zažil, mám s ním osobní zkušenost, vím, co je zač. Ty si o něm přečteš, dobře, ale pokud neokusíš na vlastní kůži, co je zač, tak nevíš nic. Jsou to jen poučky lidí, kteří s ním nepřišli ani pořádně do kontaktu. Vím, jaký je!

Kdysi se vše nazývalo pravým jménem. Zlo bylo zlo.Dobro dobro. Dneska je to jinak. Každý to okecává. Kdysi se řeklo:Satan, to je zlo. Dneska je to: To není zlo. Jenom ti dovolí dělat si, co chceš!

Takže asi tak no:-)

13.08.2007 13:27:00 | Hippy

"Satan - to je nenávist, čiročiré zlo, odpornost."
prosimtě...přečti si nejdřív něco o tom tématu..... pak zjistíš ,že satan zdaleka neznámená čiričiré zlo...
=)

07.08.2007 01:27:00 | Albertinka

Souhlasím s touhle úvahou...
Sexualita je v dnešní dobe zcela bezna vec a mluvi se o ni s naprostou otevrenosti. Uz i homosexualita je téma otevrene a prestava byt tabu.Vzdycky nas ucili, ze homosexualita je jev vrozeny, a tak mam pro tyto lidi celkem pochopeni, nebo jinak, snazim se je neodsuzovat. Kazdemu jednou zacnou tikat biologicke hodiny, i homosexualum..takze nevidim duvod, proc by nemohli vychovavat deti, kdyz napr.nejake adoptuji.
S tim sexem...souhlasim, ze sex by mel byt aktem lasky.. ne vsichni to tak berou. Mezi mladezi se mluvi otevrene o sexu, a je fakt, ze kdyz je holka napr. ve 20 letech panna, hned je divna a out. Jsou taci, kteri svou poctivost daji nekomu bez rozmyslu, ale i taci, kteri ji daji sve spriznene dusi a berou to jako symbol duvery a lasky... do teto druhe kategorie se radim i ja. Nikdy bych nesla s nekym, ke komu by me nevazala laska. Mozna sem divna a nebo moralisticka, ale své telo dam jen nekomu, koho fakt miluju... protoze verim, ze kazdy ma na svete svou spriznenou dusi!

S pozdravem Megs :-)

05.08.2007 12:29:00 | Megs

Já si myslím, že rozumně uvažující člověk uzná, že muž je stvořen pro ženu a žena pro muže. To se prostě nedá popřít. Lidé mohou říkat, že homosexualita je normální. Tvrdíš, že to bylo normální ve starověku. Jasně, protože lidé mají rádi všechny abnormality a tak šli i do tohoto.

Zeptej se psychologů, co ti odpoví! Že dítě, které není v rodině tvořené mužem a ženou, automaticky degeneruje. Jeho názory jsou změněné, není schopno se začlenit do společnosti, jeho uvažovaní je překroucené. To je holý fakt podpořený výzkumy. Takže pokud uvěříme psychologům jakožto odborníkům, vidíme, že není správné (rozumově ani morálně), aby dítě vyrůstalo v homosexuální rodině. Dítě z dětského domova může být vzato k adopci normálními rodiči. Pokud ne, musí si to vybojovat samo. Neříkám, že je to lehké, ale je to lepší než vyrůstat mezi homosexuály (tím je nechci shazovat, vážím si jich, pouze se domnívám, že by neměli mít děti)

28.07.2007 12:19:00 | Hippy

Já tě nechci urážet. JEn mi to přišlo..dost hnusný...vůči homosexuálům..ty si nemyslíš že je lepší, když bude mít dva táty, než žádné rodiče? Mám kamrády v dětskym domově, a vim jak je to trápí a tak...

27.07.2007 16:12:00 | embryo v hlave

Anič: přečti si, prosím, co teď napíši bez jakýchkoli předsudků.
Představ si, že celý život žiješ jako podrazák, lhář a člověk závislý na drogách. Pak potkáš člověka, který ti otevře oči a zjistíš, že věci jsou úplně jinak, než jak sis myslel. Představ si, že se skutečně setkáš s Bohem. Taky jsem se tomu smál, ale pak se to stalo. Já vím, nechápeš to, já to taky nechápal. Prostě Bůh byl najednou tady a mluvil se mnou a je se mnou každý den. A mě to změnilo. Mám holku, které zemřela celá rodina a staráme se o její malou sestru. Chodím do ústavu pomáhat postiženým lidem. Mám dobrou práci a nemyslím na sebe, ale na druhé. Kde pomoci, jak pomoci, co udělat, aby se druzí měli lépe. Objevil jsem obrovskou rajskou zahradu, zatímco předtím to byla poušť. Vidím to na mých rodičích, kteří žijí v duchovní poušti.
Představ si, že se ti to stane. že se ti dostane takového bohatství. že ve svědomí se ti usídlí spravedlivý Bůh a ty poznáváš, co je dobré a co nikoliv. Jak mám v takovém případě jednat? Podle toho, co chtěj lidé nebo podle toho, co chce Bůh?

Protože přesně tohle se mi stalo a stává se to dnes a denně miliónům lidí. Zhruba tři čtvrtiny lidí tvoří křeśťané a muslimové - tedy věřící lidé. Je to náhoda? U nás v ČR je normální nevěřit, ale jinde ve světě je to stejné, jako když dýcháš! Život s BOhem je na jednu stranu jednodušší, ale na druhou stranu na tebe Bůh klade obrovité nároky.

To píšu jen proto, aby sis udělala představu. Píšu o Bohu, protože je to smysl mého života a smysl život miliard lidí a celém světě. Píšu to, protože jsem poznal opravdovou krásu, opravdovou lásku a oběť. Toť vše

27.07.2007 15:57:00 | Hippy

Delivery: co se týče četby Bible, zajímalo by mě, jak jsi ji četla. Takže bláboly jsou například:"Milujte se navzájem." Cti otce svého i matku svou. Nebo:"Nejprve vyjmi břevno ze svého oka, teprve potom třísku z oka svého bratra." - tím je myšleno, že člověk se má nejdříve sám starat o to, aby se zlepšil a teprve pak má kritizovat druhé. Nebo:"Největší lásku má ten, kdo dokáže položit život za své přátelé."
Bible je nejprodávanější knihou světa. Tak to asi 90% lidí na světě jsou magoři. Jasně, když Bibli člověk neumí číst, je to blábol. Ale když k tomu přistupuje s tím, že se chce něco nového naučit, že chce poznat opravdu upřímně Boha, pak je to něco jiného.

27.07.2007 15:49:00 | Hippy

Albertinka: blábol? Asi stejný blábol jako napsat, že satan je super. Vždyť jedna z vás vyjmenovala, co vše se satanem může. A to není blábol? Satan - to je nenávist, čiročiré zlo, odpornost. A já, který věřím v lásku, jsem podle vás ubohý? To je docela dobré.

S tím znásilněním jsem to napsal schválně, je to zveličené, jasně, ale je to docela dobrý příměr k tomu, co jste psali o Satanovi.

Zajímavé je, že se mě neustále snažíte urážet a ponižovat. Nechápu proč. Myslím, že se bavíme jako normální lidi. Já jsem věřící, vy nevěřící. To ale není důvod mě urážet. Já vás také neurážím. To s tím věkem neberte, prosím, jako urážku. To je pouhé konstatování, že v takovém věku asi nemáte zkušenost s tím, jaké to je vychovávat děti. Mluvíte o lásce, ale nadáváte mi a stále mě osočujete. To je zajímavý styl lásky. To je to, o čem mluvím. Že lidé se mají respektovat.

27.07.2007 15:44:00 | Hippy

Znásilňovat si jdi někam ty, Hippy, já to nemám zapotřebí:-)....na plno otázek jsi neodpověděl.takže jsme tam,kde jsme byli..a pokud si myslíš, že když nám je 14 a 15 , ž enemáme žádné zkušenosti, tak je v tobě vidět ta vírav boha, kde první zkušenosti máš někdy ve 20ti jako nějakej Adam a Eva. KDyž jsem si četla bibli, přišla mi z toho půlka jako největší bláboly, čtvrtina jako pěkný historky a další čtvrtina byla důkaem toho, že autor zřejmě nevěděl co má psát, tak tam psal různý kraviny, aby ta bible byla co nejtlustší.

27.07.2007 14:12:00 | embryo v hlave

"Chceš znásilnit? Jasně, běž toho, vždyť to tě uspokojí. Ukradni si, co potřebuješ. Vždyť je to nutnost."

když už něco plácneš,zamysli se nad tim...
tohle je ta největší blbost,co může kdo vůbec říct...

27.07.2007 14:04:00 | Albertinka

My že máme uzavřené srdce? Že neumíme dostatečně milovat? Tak to mi přijde dost ubohý tohleto napsat. A že meleme kraviny nebo co? MYlsim, že kdyby se děti homosexuálům dávaly normálně, tak by to bylo NORMÁLNÍ, a děti by se na to neptaly. Třeba..a takhle si řeknou:nemám tatínka ani mamnku, jsem v děckém domově, je to normální? Radši bych měla dva táty, než žádného tátu..to je můj názor. Já umim milovat a tkay miluju. ale to ty asi nechápeš.

27.07.2007 13:59:00 | embryo v hlave

uvažovala jsem...a došla jsem k názoru podobnému jako Albertinka a delivery....nemyslím si tak uplně že křestanstvi nebo víra v boha je otročina ale tak trochu ju...jste mu zavázáni a bez neho byste nedokázali žít...protze byste se nemeli komu sverit...(sverit se muzete komukoliv..klidfne i prvnimu clověku ktereho potkate na ulici...)je to jedno nee...a kdyz udelate neco spatneho jdete se vyzpovidat a myslite si ze se o tim zpravilo...ale to neni pravda...lide okolo vas to porad vidi a mrzi je to...ale vam uz je to jedno protoze ste se prece vyzpovídalyi že?!?!?!
Nevm proc narázis na vek holek...je jednio kolik jim je nee...hlavne ze maji svuj nazor!!!! a stoji si za nim stejne jako ty....takze se nemáte proč hádat....kazdý je jiný...(v necem stejny-v tom ze si stojí za svým názorem...)
jinak..napsal/a jse to pěkně ale s velkou částí věcí z toho nesouhlasím...nebudu je všechny vyjmenovávat...(je to podobný jako holky..)tzakze nemá cenu to tu rozepisovat znovu...

27.07.2007 13:49:00 | Anič

Nevím, nač ty urážky. Buďte klidně nevěřící, mně je to jedno. Ale pokud vím, tak Liter je taky pro to, aby zde lidé publikovali úvahy. Když někdo píše o ekologii, tak mu to taky zamítnete, protože tohole téma se Vám nelíbí? Je tu spousta věcí o lásce, o Bohu, o přírodě. To chcete všechno zamítnout, protože se vám to nelíbí?

Já nikoho nemíním utlačovat. Homosexuálové jsou lidi jako já, jen mají jinou orientaci. Pořád tady melete nesmysly, ale na to podstatné se nedíváte (vzhledem k vašemu věku se tomu ani nedivím, protože s tím možná nemáte zkušenosti). Co na to řekne to dítě? Nejde o to uspokojit homosexuály, aby se cítili dobře, ža mají děti! Že jsou skoro rodiče! Co na to řekne to dítě? Mám dva tatínky, to je normální? To asi těžko. Rozumně uvažující člověk toto přece nemůže připustit. To není utlačování, jen čístá logická úvaha.

Satan udržuje v chodu Církev. No, nevím, nevím.J8 bych spíš řekl, že satan vše ulehčuje. Chceš znásilnit? Jasně, běž toho, vždyť to tě uspokojí. Ukradni si, co potřebuješ. Vždyť je to nutnost. Vynadej mu, jasně, nač ovládat své emoce? Můj Bůh mě učí žít v lásce. V Bibli je psáno:Když milujete ty, kdo milují vás, co tím prokazujete? Opravdová láska se prokazuje tím, že dokážete milovat i ty, kdo vás nenávidí."
Není to doslovně. Někdo ti vypálí barák. Je jednoduché jít a vypálit mu ho taky. Ale odpustit, to chce práci. A toho se VY právě bojíte. Nedokážete se ovládnout, nedokážete přinést oběť, neumíte milovat jen tak, spontánně, bez výčitek. Satan je jednoduchý pán, můžeš dělat, co se ti zlíbí. Opravdový živý Bůh tě učí milovat, učí tě nemyslet jen na sebe.

To je můj názor. Nemusíte odpovídat, vaše srdce je stejně uzavřené, takže to nepochopíte. Ale bych byl rád, kdybyste nad tím trochu uvažovali.

S požehnáním

27.07.2007 13:22:00 | Hippy

zajímavý mi to ani nepřijde,spíš je to strašně opraný....co je na tom zajímavýho..kolem něj se točej furt ty samý kecy..

25.07.2007 18:51:00 | Albertinka

mělo tam být jeslti jsem se váš nebo náhodou Bpha dotkla, tak srry..to dotkla se nějak vytratilo

25.07.2007 18:46:00 | embryo v hlave

Ještě jsem chtěla říct něco. Je to pěkne napsaný, pěkně dodržuješ odstavce,atd.../za můj pravopis se omlouvám../,ale to dílo neni jen o pravopisu..názor jako tkaový mi přijde dost ..jak bych to řekla..neoriginální je blbost..přijde mi prostě dost hloupý.....prot dávám 40%...napsáno hezky jen tak o něčem co nás napadne...oceňuju snahu, ale k tomuhle se já nepodepíšu, tohle mi přijde jako diskriminace...
a jeslti jsem se vás, nebo nááhodou boha, tak sorry...bůh náš všechny ochraňuje, ale hlavně že se dějou teroristický útoky, žeee??:))
ale to máte v tý vaší svatý knize taky určitě vysvetlený...třeba jako že si za to člověk můž sám, viďte? Bůh je jen historický pojem a něco ,v co lidi můžou věřit, když dostatečně nevěřej v sebe. Bůh je jen slovo, který se hodně řiká, takže lidem už nepřijde..zvláštní...ale jiný nadpřiřozený věci..nad tim jen kroutíte hlavou, co? Bůh je báchorka, zajímavá báchorka, uznávám...:))

25.07.2007 18:45:00 | embryo v hlave

heh ;D

25.07.2007 17:11:00 | Albertinka

Taky jsem satanista, ale i když většina satanistů v boha věří, já v něj nevěřim tak jako vy. Že on je ten dobrý atd. atd. Myslím že satanovo devatero, je mnohem smysluplnější, nežli vaše BIBLE:
posuďte sami:
1. Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!

2. Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky!

3. Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam!

4. Satan znamená laskavost k těm, kdo ji zasluhují, nikoli lásku, vyplýtvanou na nevděčníky!

5. Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!

6. Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry!

7. Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, co

kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky "božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji" stal

nejzkaženějším zvířetem!

8. Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu nebo

emočnímu uspokojení!

9. Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat

v chodu!

25.07.2007 12:45:00 | embryo v hlave

I když jsem heterosexuální, daleko víc v péči o détě veřim homosexuálům, práv prot že jim nikdo nevěří, dlaa byhc jim šanci....ale ne,v y si řikáte BUZÍCI,to by dopadlo, že jo?? ALe kdyžby si to měl vzít nastarosti křesťan, víte jak by jsme dopadli? Nikd yby neměl svůj názor, všichni by se řídilibiblí a nic noovýho by to nepřineslo. Možná by se lidi naučili rychle odříkávat modlidby, jako jazykolamy.....nic víc...hmm

25.07.2007 01:44:00 | embryo v hlave

heh to mě taky napadlo...hehehh ..no jo no....důkaz o tom,že křesťanství lidstvu prostě vládnout...nebude =)))

25.07.2007 01:43:00 | Albertinka

a jelikož mi homosexualita nepřijde ani dobrá ani špatná)přijde mi osobní, a homosexuálové to považují za VHODNÉ...tak proč jim nesvěřit dítě? radši bych svý dítě svěřila homosexuálům než přitroublejm křesťanskejm trubkám, co jsou zamindrákovaný a prosazujou jen sebe a toho BOHA(kterýmu se určitě taky líběj kluci xĐ )......a motlit se k boju...je kravina..pokud bůh slyšívše..proč se motlit?kůli zásadám? Směj vůbec homosexuálové do kostela? zakázat, co??

25.07.2007 01:39:00 | embryo v hlave

íí to je fakt,ae jako zase netolerovat takový ty masoý vrhy ×D

25.07.2007 01:38:00 | Albertinka

(to bylo k poslední větě)

25.07.2007 01:38:00 | Albertinka

Chtěla bych vidět, jak by se to Hippy mluvilo, kdyby on/ona sám/sama byl/a homosexuál. Co kdyby si pak chtel/a dítě??? (ne ale vaše pravidýlky přece řikaj že asi nesmíte být homo, viďte?) ale kdyby jte byli...taky by jste děti chtěli a protestovali by jte..a že se má utlačovat "zlo"a rozšiřovat "dobro".to jsou torchu relativní pojmy..a ty hrnaice mezi tím určuje kdo? Snad každý sám, ne?a né žádný bůh...každý by měl podle mě dělat to, co sám uzná za vhodné a nekoukat se na to, jeslti je to "dobré" či "špatné"

25.07.2007 01:36:00 | embryo v hlave

heh i takový zvířata jsou hoosexuálové,a žádná církev jim nic nevykládá....žádný zákazy a doporučení

25.07.2007 01:33:00 | Albertinka

mě fakt přijde trochu nespravedlivý,že homosexuálové sou takový utlačovaný ...

25.07.2007 01:32:00 | Albertinka

A chápu, že se t tu hoodně lidí zastane, že u nás přibydou 0% a 40% atd...protože...vy UMĚLCI jste většinou křesťani...takže...budeš mít asi příznivce...hlavně bůh stojí vždy za vámi co?? ale jamile se to zvrtne tak za to můžou určitě homosexuálové, hm??:-) ale kdyz se stane "záárak", je za tím bůůůh jak jinak....:) je mi jedno, že se vám třeba moje názory zdaj tupý, že sem pro vás malá holka.jo , jsem malá holka, ale že bych byla tak blbá, abych nepoznala diskiminaci od "zákonů přírody" to fakt ne...

25.07.2007 01:32:00 | embryo v hlave

twe ty snad ne,terez viď :D:D:D:D

25.07.2007 01:31:00 | Albertinka

*křesťan, křesťanka..neznám tvoje pohlaví promiiň..nevim jeslti jsi on nebo ona...ale kadopádně si určitě heterosexuál,když s ejich takhle zastáváš...

25.07.2007 01:30:00 | embryo v hlave

joo!albertinka je bůůůh!pojďme jí podpořit!taky věřim v boha..v albbertinku!!!!a její bibli! kde s epíše,že křesťani nesměj adoptovat děti, hmmmmmm???co bys na to řek/la Hippy, kdyby ti řekli že ti díte nesvěřej?protože jsi křesťanka? asi by se tito nelíbilo..protože..být křesťan je proti přírode ne??vis on ne kazdy homosexual je krestan ,takze asi nepochopi ze homosexualia je proti prirode..:-)

25.07.2007 01:28:00 | embryo v hlave

hh já věřim v boha....ptže sebe můžu taky považovat za boha,ne?:D ptže.... je to můj pohled...v koho chci věřit...koho pokládám já za boha...

25.07.2007 01:26:00 | Albertinka

na začátku ve 4. řádku..jsem chtěla napsat HOMOsexualita..ne sexualita, omlouvám se...

25.07.2007 01:20:00 | embryo v hlave

JO přesně, myslim že Albertinka má pravdu. Svoboda neni ve víre v bohu, ani v manželství...A mylsim e v homosexualitě ta svoboda je...a vůůbec to není proti přírodě. To řekl kdo, že to JE proti přírodě? Už někdy od...nevím jaké doby je sexualita "normální"...teď zase moc neni, jelikož existují ti věřící, kteří to..nejspíš..netolerují....ve starověku byly páry především homosexuální...a fungovalo to...proč homosexuálům nenechávat adoptovat děti? Co je na tom špatného?Maj na ně právo jako kdkoliv jiný...heteroseuální pár ty děti třeba ODKOPNE ..tak proč si je nemůže homosexuální pár vzít? NEzáleží na tom, jaké jst eorientace, ale jak ty děti budete vychovávat...a soudit to podle orientace to mi přijde..jako dost velká diskriminace......A že Hippy věří v Boha..no tak klidně...já bibli neznám, vůbec, ale zajímalo by mne, jetli to BŮH určil, že homosexualita je špatná...manželství je podle mě zbytečný proces, jen papírování...potřebujete doklad na lásku? SEX je tím dokladem, ne? To je ten důkaz lásky. Znám hodně heterosexuálních páru, kterým bych dítě k adopci v životě nesvěřila....ale vy jo, Hippy, že ano? PRotože jsou hetero,hm? A znám pár homosexuálů, kteří mají třeba mladší sourozence, a jak se o ně starají..a že ej to proto přírodě? to bůh je rproi přírode...v přírodě si vše můžete vysvětlit..jak vysvetlíte boha?hm??? Sex má sice původní účel jako rozmnožování člověka, ale většinou NIC neplní svůj pravý účel. Třeba jako Hippy a Liter..Liter..te měl za účel popagovat plnohodnotná díla ne?a Není to snad žádný bulvár kde si nějaký/á věřící postěžuje na homosexuáli, ne? Děti bych jim svěřila, maj na ně právo, stejnně jako heterosexuálové..A ským spěji a nespěji to už je jejich věc, ne? Práv proto je to ADOPCE, protože homosexuálové nemůžu mít děti, tak proč jim to neumožnit alepspoň tou adopcí? Lepší, než kdyby ty děti zůstali v dětských domovech..ale to je asi zbytečný,se o tom bavit, stejně Hippy svou chybu nikdy neuzná, bude si státza svým Bohem a jinýma týpkama...taky věřim, ale ne v boha, a abych řekla pravdu, bůh má pěkně blbý, nelogicky.."pravidla"...všichni jsou jaože svatí...ale....právě že jen jakože...myslíte,že bůh stvořil svět? Snad je vznik světa skoro dokázsaný ne? Zní to logičtějš a pravděpodobnějš....v boha podle mě veří jen lidi, kteří dostateně nevěřej v sebe a který chtěj své problémy a starosti házet na někoho jinýho!!! Ale nakonec z thob určitě vyjde fakt, že bůh může jen za to dobrém, že?proč se teda dějou ty nejhorší věci lidemco za to nemohou?kdyby bůh existoval a byl fakt tak hodnej, zastaví to!..konec šmitec bůh je nesmysl a to že si to mysli, nen známka nevyspělosti...ani nerozumu....je to známka toho, ýže mám na to vlastní nazor, a ten s evám může a taky nemusí líbit..dobrou noc jdu spát..

25.07.2007 01:18:00 | embryo v hlave

"Bůh tě učí, vede tě, abys více milovala a méně nenáviděla, abys dokázala pomáhat lidem"

a neni lepší dát průchod nenávisti stejně jako lásce?? kdybys miloval všechny,i ty,kteří si to nezslouží,nemohl bys rozlišovat,kdo je špatný a kdo dobrý.na všechny bys vzal stený metr....ale..to přece nejde

25.07.2007 01:13:00 | Albertinka

jenže já fet nikdy nezkusila....opravdu...
nejsem feťák,neláká mě to...

nejsem jako ty
nebudu jako ty

já sem satanista...to ty nepochopš....taky věřim v boha...ale nejsem křesťan.....nwm...asi nejsi sto to pochopit....

když chceš,věř si čemu chceš,ale necpi to ostatním

25.07.2007 00:57:00 | Albertinka

A ty myslíš, že když je člověk věřící, tak není sám sebou? To se docela pleteš! Možná proto, že jsi to ještě nevyzkoušela, možná proto, že z toho máš strach. Věřit v Boha není o otroctví, ale o svobodě. Já se oprošťuji od toho, co mě svazuje, abych mohl plně žít. Řekni mi, je svobodný feťák? Asi těžko! Ale když se vyléčí, tak je svobodný jako pták. A stejně je to se vším. Teprve až to vyzkoušíš, tak pochopíš! Kdybys doopravdy věděla, že tento svět je stvořen někým, kdo tě mnohonásobně převyšuje a kdo ti nabízí svou pomoc, myslela by sis, že jsi otrokem? Je to asi stejné, jako když učitel učí malé děti. Děti naslouchají, poslouchají učitele na slovo, dělají, co jim řekne. Je to tedy z tvého pohledu otročina? Jsi otrokem, když chodíš do školy, aby ses něco naučila? Stejné je to s Bohem. Bůh tě učí, vede tě, abys více milovala a méně nenáviděla, abys dokázala pomáhat lidem. Nevím, ale nevidím v tom žádnou tupost nebo hloupost. Ale kdysi jsem byl jako ty, fetoval jsem a až do dvaceti let jsem nic z toho nechápal. Pak jsem...no prostě to se nedá popsat. To si musí člověk prožít. Tak ti přeji, ať se setkáš s živým Bohem. Pak to pochopíš.

21.07.2007 11:40:00 | Hippy

"Měli bychom se možná zamyslit, jak jsme na tom my. Dnes se často propaguje svoboda. Je zajímavé, že o svobodě mluví ti, kteří jsou závisli na cigaretách, alkoholu, často drogách, lži, pomluvách, televizi, počítači a dalších věcech. Lidé bez svobody, lidé závislí, se snaží mluvit o svobodě. Nenechme se zmást těmito falešníky! Ve jménu svobody je propagováno, že homosexuálové mohou adoptovat děti. Samozřejmě v rámci stejných práv jako mají ostatní. Ale to je přece nesmysl. To je stejné, jako by ten, komu se třeba nechce pracovat, dostal stejné peníze jako ostatní. Obojí je proti stvořené přírodě a člověku a obojí je dnes podporováno. Zamysleme se nad tím. Nechoďme se stádem jako hloupé ovce. Mějme svůj vlastní názor na tuto ožehavou tématiku."

že zrovna ty mluvíš o svobodě,když si (nejspíš) věřící...to přece neni žádná svoboda,svoboda je být sám sebou a né bejt jen něčim,co se tupě modlí k bohu.

19.07.2007 19:20:00 | Albertinka

no...hned v úvodu "co je to sexualita" narážíš na to,co je dnes v sexu normální...já ti řeknu ,co je normální,normální je dost širokej pojem,proto je pro každýho jedince normálního něco jinýho...(kdo určuje normy,že?)

jo,souhlasim s tim,že všechno má svý pravidla...jak si napsal že je nemožný,aby se děti rodily z homosexuálních svazků,s tim taky souhlasim,ačkoliv se vědcům podařilo na pokusech dokázat,že z laboratorních myší (obě byly ženského pohlaví)se zrodil nový myší jedinec.

"Tělo, které jste dostali, aniž byste pro to museli cokoli učinit, necháváte napospas jiným?"
Z větší části s tim souhlasim,i když mi přijde trochu blbý říct "tělo,které jste dostali" ...tělo je prostě součást nás už od embria.

"Je něco krásnějšího než sex mezi mužem a ženou, kteří spolu žijí v manželství?"
tak s tím tvým výrokem nemůžu souhlasit... jednak beru v ohledu homosexuály,jednak dnes už ne každý uzavírá manželství(mimochodem,manželství vlastně taky neni "normální",jelikož si to vymyslel člověk,zatímco sex je naprosto přirozená činnost),a přece jsou spokojeni jeden s druhým...navíc beru v ohledu nezletilé (od 15. roku)

P.S.:ve větě "Sexualita je vázána na zplození dítě a samozřejmě je to také radost." by mělo být "dítěte" ,ne dítě... ;)

....to byl jen a jen můj názor...

19.07.2007 19:13:00 | Albertinka

Pro Andu

Nemyslím si, že by tihle lidé byli takto stvořeni. Jak vysvětlíš to, že chlap žije normálně v manželství, najednou se ve čtyřiceti rozvede a začne žít s jiným mužem. Takto to přece nestvořila příroda, ani vývoj. Tak si tento daný člověk sám zvolil. A že někdo tvrdí, že je homosexuálem od mládí? Nesmysl! Byl "normální" do určité doby. Pak ho to v pubertě začalo přitahovat, a protože kolem sebe neměl dobrý příklad, tak se do toho nechal stáhnout. Po určité době už to považuje sám za normální.

Příroda takhle lidí netvoří, ani Bůh je takto netvoří. Lidé jsou stvořeni pro sebe jako muž a žena. Homosexuály beru, nic jim nevyčítám, ale ať mi, prosím, nikdo netvrdí, že mohou adoptovat děti. Jak píše Daniel, je to stejné jako by se začali zvýhodňovat Ukrajinci proti Čechům nebo Vietnamci proti Čechům.

S požehnáním

02.07.2007 13:09:00 | Hippy

Ahoj Hippy

Jo, jo, homosexualita je jeden z mnoha příkladů, jak se nedělají zákony pro blaho většiny, ale pro blaho menšiny.
Jako by se dělaly zákony pro ukraince proti čechům...

Ale asi ještě dostaneš kamenem... dotknul jsi se sexuality, lásky, zdrženlivosti... a to se neodpouští...

02.07.2007 06:59:00 | Daniel S.

Já souhlasím. I s názorem na homosexuály - ať jsou spolu, všechno, proč ne- jen ať neadoptují děti- jistě, řekne se MAJÍ NA TO PRÁVO! Ale co ty děti? Ty nemají mít právo maminku a tatínka?

01.07.2007 23:31:00 | Veru

Myslím si že v mnohém máš pravdu, ale nesouhlasím s tvím názorem na homosexuály. Proč by příroda nebo bůh nebo jak tomu chceš říkat tedy takové lidi stvořila. Myslím si že homosexuálové by měli mít stejná práva jako heterosexuálové vždyt jsou to taky jenom lidé a řekla bych že mnohdy mnohem duchovně čistší než h.

01.07.2007 20:46:00 | anduine

Souhlasím s tebou. A co ty? Našel jsi tu pravou?

S požehnáním

01.07.2007 11:36:00 | Hippy

plně s tebou souhlasím a taky se pod to klidně podepíšu ,nikdy jsem neměl názory kdo mi něco vnutil , ale snažil jsem se být vždy svůj , at to stálo co to stálo a říkám , že Bůh nás neustále vede ke člověku se kterým máme tvořit něco jednotného at v lásce či sexu a když se s tím člověkem mineme tak at děláme co děláme tak už toho pravého nenajdeme , to je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji Kavec

30.06.2007 21:32:00 | kavec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí