Tentokrát s věnováním

Tentokrát s věnováním

Anotace: Spíš jenom citovej výlev...

Seš pořád stejnej...
Pořád máš stejně hnědý oči, pořád máš stejně nádhernej úsměv, pořád máš stejně dlouhý hnědý vlasy, který jsem na tobě tolik milovala...
Ani tvoje gesta se nezměnila. Stejným způsobem jako kdysi mi naznačuješ, že chceš pusu, stejným způsobem mě objímáš, stejným způsobem mi už z dálky máváš...
I tvoje zlozvyky jsou pořád stejný. Neustále si koušeš nehty, když seš nervózní, neustále si natáčíš moje vlasy na ukazováček, když se líbáme... Ne, nezměnil ses...
...ale já jo...
Ale i přesto tě strašně miluju... Nikdy se na tom nic nezmění... I když vím, že teď budu možná dva měsíce šťastná a budu si užívat tvoji přítomnost, ale 31.srpna tvrdě dopadnu do reality. Vím, že se s tebou budu muset rozloučit a zase se budu prát se životem sama, bez tebe. A bude mi z toho na blití, bude se mi chtít brečet, budu brečet... Ale za těch deset šedivejch měsíců zase přijde to nádherný léto, a my budeme spolu... A příští rok snad už navždycky...
Ne, nemůžu tě přestat milovat... to nejde... Jenom mi prosím slib, že...
... anebo ne... nic neslibuj... sliby jsou chyby... a my už si nemůžeme dovolit chybovat...
Autor colorka, 07.07.2007
Přečteno 436x
Tipy 3
Poslední tipující: Haniéčka, Jats
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

přesně tak;)sliby jsou chyby. Ale slibovat si musíme, abychom si aspoň mohli říct, že jsme pro to NĚCO udělali...

15.05.2009 21:17:00 | Rychlý Tep

pěkné

12.10.2007 20:22:00 | Jats

mě se líbil ten začátek !
a líbí se mi tvůj nick ! ;)

29.08.2007 10:22:00 | anti-HERO

nádhera......jasný vyznání.... =) moc moc pěkný.... ty jo... 10 měsíců od sebe.....ufffff.....to bych nemohla :D

22.07.2007 10:51:00 | Albertinka

krásné vyznání lásky, já jsem teď v podobné situaci, deset měsíců se neuvidím s mým přítelem, protože odjížím pryč..njn..

11.07.2007 08:45:00 | kakaoo

Vyznání lásky, citu a porozumění...

07.07.2007 21:28:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí