..Ona a On..

..Ona a On..

Anotace: nějak sem prohledávala věci a našla tohle.. Není to moc povedený, ale ujde to..:) tak prosíím komentujte a hodnoťte:)

Miluje jí ?
Miluje ho ?
Kdo ví...
Ale oni dva spolu být nemohoou..
Možná o citech toho druhého vědí.
Ale možná ne...

Ona: Kam se poděla má radost ze života? To mám být kvůli němu smutná? Ale vždyť to já ho opustila a teď bych možná chtěla být zase s ním.. Poslouchat tlukot jeho srdce, dívat se do jeho modrých očí, hladit ho ve vlasech... Oddávat se jeho polibkům..
Ale NE !! To už by stačilo.. DOst těch řečí. Proč řešit minulost? Nechme to být..
Je konec.. konec všeho.. Navždy..

On: Konečně můžu být šťasten, alespoň trochu.. Ta tupá bolest u srdce už odchází. Děkuji ti bože. Možná ji pořád v srdci mám, ale pokouším se jinou míti rád. Chtěl jsem začít znovu. A ono se mi to povedlo, já už málem začínal být zoufalý.. Doufám, že potká někoho, kdo ji bude mít rád, ublížila mi, ale zaslouží si to..
Miloval jsem ji, pořád jí miluju a budu jí milovat do posledního výdechu..
Ale naučil jsem se bez ní žít,
to je důvod mého smíchu !!
Autor Mary.Cocaine, 13.07.2007
Přečteno 496x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc ti preju aby to dobre dopadlo:) a kuli zadnymu klukovi se netrap hlavne:) i kdyz me se to rika co:DD

10.08.2007 19:17:00 | Mary.Cocaine

Cítila, cítím se a hodně dlouho se asi cítit budu jako ON! :o) Ale už jsem se bez něj taky konečně naučila žít, i když jsem si v jednu chvíli taky přišla, že je to jen zoufalej pokus o to žít dál. Ale jde to! :) Nakonec ano! A doufám, že on si najde hodnou holku, kterou si zaslouží... :o) i když mi vážně ublížil.
Jinak.. je to fakt krásně napsaný!

25.07.2007 23:30:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí