Patetično

Patetično

Anotace: Mno nevím kam to zařadit, prý by se to hodilo sem, tak tady to je. Je to Jen takové přemítání nad dalším krokem na poli lásky.

Už se ti někdy stalo, žes potkala někoho kohos nemohla mít? Někoho s kým jsi měla pocit, že byste k sobě dokonale padli? Někoho kdo by se ti strašně zamlouval ale zároveň bys ho nechtěla mít?

Začli by se ti z něj podlamovat kolena a začal by se znovu ozývat ten podvědomý šimravý pocit v břiše. Mrtví motýli by znovu ožili pro nový život za jiným účelem. Jenže ty bys nebyla připravena a měla strach. Věděla bys, že na to ještě není ten správný čas, ale zároveň by tě začal stále víc přitahovat. Nevědala bys co dělat, krom toho, že bys cítila, že musíš ještě počkat, protože nenadešel ten správný čas. Nadchází předpremiéra velkému sblížení či prudkému pádu nazývající se smíření.Nemůžeš se přece posunout dál aniž bys to opravdu dokázala. Tušíš, že by se to s tebou táhlo a jednou tě to nejspíš i stáhlo na to nejhlubší dno. Některé situace jsou patetické...
...a já s nimi.
Autor sad_girl, 23.07.2007
Přečteno 524x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky to tak cítím....nemůžu se pro změnu rozhdnout:)

23.07.2007 20:30:00 | PoeziGirl

zvlaštní,že to citim taky...:(
ach jooo:(
popsalas to moc hezky.
mtr

23.07.2007 17:46:00 | lonely.princess

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí