První a poslední lásky...

První a poslední lásky...

Anotace: ...tak ty prý se jediné nezapomínají - kecy v kleci!:-D Asi to není úvaha, ale čert to vem!:-)) Jedu pryč, takže taková rychlovka, abyste na mě nezapomněli... já se zase brzo vrátím!!!

Bývá nejhezčí, nejkouzelnější, nejzáhadnější, nejpřekvapivější. Ano, bývá ( tak se snaž! ). Protože právě ona bývá nej- za-pa-ma-to-va-tel-něj-ší!! Se vším všudy...s prožíváním veškerých havětí ( odkaz na motýly, cvrčky, a broučky ). Kdy chodíš s úsměvem telátka na tváři po dlouhé týdny ( bez důvodu, anebo právě pro ten největší důvod ). S nadpozemskou chůzí a hlavou u růžových obláčků ( s brýlemi ). A myšlenky, které ti v tu chvíli bijí na poplach v hlavě, se prostě už nikdy nevrátí. Tak si jich važ, jsou víc než beztarostné.

Pamatuješ si první úsměv, první rande ( na kterém ti tak nervozně /krásně/ koktal ), polibek, a.... ( pamatuješ-li si všechno, budeš mít na co vzpomínat ). Všechno to voní po skořici, anebo vanilce. A rty chutnají jako jahody ( a ta jiskřička v očích, když tě zve domů na ty mražený )....
Pocit, kdy i ty ( třeba ošklivé káče ) si připadáš hezká. Když víš, že tě má někdo ( poprvé ) rád, že tě podrží...a představí tě kamarádům slovy :,, Tak to je ona!!" - vysloveno hrdě!

/ je to skvělý čas, kdy vůbec nepřemýšlíš nad tím, že přijde čas o dost horší, kdy to všechno skončí, protože na to prostě v tu chvíli nemáš čas /

A to je dobře, protože věř, že jinak by sis to tolik neužívala (anebo možná ještě víc, aby nepřišla nazmar ani jediná minuta - kdoví ).

A když je konec? ( nic není na stálo )

Hodně těžko pálíš mosty (vždyť i s fotografiemi a dárky je to víc než složité ), slzy vlastně ani neskrýváš a na šíleně smutnou ( holku) si prostě jen nehraješ. Dalo by se říci, že je chudák ten, kdo se ti připlete do cesty. Tvé oči nemetají blesky, je v nich cosi zvláštního - nesnášejí všechny kluky, muže ( i toho stařičkého dědečka, co ti srdečně radí - že pro jedno kvítí ještě nikdy Slunce nesvítilo ). Chodíš jen v černé a bez úsměvu. Lepíš parte ve výloze - umřela mi láska. A city zamykáš v padesáté komnatě ( která není tak tajná - je prostě jen ZKLAMANÁ ).

Byla první ( a byla krásná - teď však bolí.... znáte to! ) ...a víš co? Ne, nebyla poslední....(školka, základka, střední? - no, prostě ti bylo dost málo )

= bude jich dost... lásek! Hodně špatně se prý zapomíná na tu první a pak tu poslední! ( kecy... všechny se opláčou a na všechny si třeba jen občas vzpomeneš ) - v to doufám.

Všechny své nálezy pečlivě schovávám do květované krabice pod postelí ( je poloprázdná ) a veškeré ztráty řádně opláču ( koš s papírovými kapesníky je plný ) .... víš, holky to tak dělávaj.
Autor Barunka=o), 04.08.2007
Přečteno 556x
Tipy 2
Poslední tipující: ilona, anaH
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Já tleskám!! A nedá se netleskat...díky za všechny komentáře, krásnou básničku...bez ohledu na to, že mi prostě neděkujem!:-D
Na icq dneska, zítra a asi zase do příštích prázdnin....budu k dispozici!:o) Těším se jako na Vánoce...anebo aspoň tak nějak přibližně!

Jsem ráda, že sis zapřemejšlela...ptž dobrovolně se o prázdninách trápí málokdo!:-)

25.08.2007 12:05:00 | Barunka=o)

...To do dálky voláme jména smutných lásek
Abychom zapomněli na svá trápení
Prodáváme lacino vlasy krásek
Smějeme se a jsme tak trochu zvrácení.
Smělý a pevný jako dávný Azték,
Přišel ten den a nastalo nové zatmění,
Objevil se na scéně a způsobil zmatek
A najednou jsme byli oba ranění.
Bez výčitek, bez rovnátek,
Které tě před deformací strachu chránily
A pak začala ses bát, když utek,
Že stal se den tím Zbloudilým,
Co zasel ti do očí smutek
A zmizel. Rád se asi kochal násilím,
Když zapojoval se do slovních půtek
Mezi námi- ale obchody nám přece šly!
Nebo ti scházely soustavy něžných slůvek?
Ach tak, chápu, nebyl jsem moc zdvořilý.
Ale proto rozvazuješ živůtek,
Každému na potkání?
To se ti snad líbí?
...
to mě tak napadlo, když jsem nad tím přemýšlela..vážně nešlo nepřemýšlet nad tím...
možná to není přesně o tom....ale....přeci to do dálky voláme jména smutných lásek stejně jako na výlohy lepíme parte s titulkem "umřela mi láska"...

23.08.2007 19:04:00 | Lisa Kloboučková

Barčo...hele, já ti pořád nevím...nechci tě chválit, abys nám neusnula na vavřínech, víš:-D..

tohle...že to byla zpově'd určená všem těm, co se často cítí tak pod psa, tak smutně a tak opuštěně jako já teďka....tak Ti moc.moc děkuju, i když my neděkujem.

btw: kdy budeš na icq?....mám ti toho tolik co říct:-(

23.08.2007 18:59:00 | Lisa Kloboučková

Týden utekl a Barunka=o) hlasí návrat!!
Petře děkuju za komentáře....jsem ráda, že se vracíš!:o) jak jsem psala ve vzkazu...

14.08.2007 13:34:00 | Barunka=o)

týden pryč a Barunka nikde :-(
Ale k úvaze ... já nevím kde vyšťourat nějaké slovíčko ... počkej .. áhh, tady se nějaké ukrylo ... četl jsem ji opakovaně a stále mám chuť se k ní vracet .. asi to bude ... no nevím ... něco Ti povím ... na to první nej, co popisuješ se opravdu nezapomíná a já věřím, že do smrti ne ... pokud to je tak jak si človíček sám přeje ... pro mne je to 11 let zpátky a tu kterou jsem poprvé políbil (jako muž) s tou nyní pluji životem .. není to lehké, překážky jsou zákeřné, ale oba se snažíme skákat seč to jde... no to jsem trochu odbočil ... skvěle napsaná ... a pokud je to živé ... hezky ukládej a nezoufej ... přijde ... :-)

13.08.2007 22:40:00 | vapiti

Děkuju ti,
ráda mile překvapuju!:-)

11.08.2007 18:17:00 | Barunka=o)

Opravdu krásně napsané... Zvláště se mi to líbilo protože teď něco takového prožívám a měla jsi tam pravdu, slzy opravdu neskrývám... Jinak jsem si prostě řekla, že se zase jednou zajdu mrknout, co pěkného jsi napsala a zase jsem byla mile překvapena... Moc hezké...

09.08.2007 18:41:00 | Gracia

Neděkuju!:-D
Za týden mě tu máte zase jako na koni!-radši...nevím totiž, jak velkou máte pamět!:-)

04.08.2007 23:01:00 | Barunka=o)

Nezapomenem, brzy se vrať...

04.08.2007 22:55:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí