Omlovám se Ti

Omlovám se Ti

Anotace: láska je nejkrásnější a nejkrutější, božská a pekelná, slastná, leč upřímná....Snad to nikdo ani nečtěte, jen to musím dostat ze sebe...

Spíš než úvaha je to vypovídání. Omlouvám se, ale nemám se komu svěřit a už mě to tlačí ke dnu. Chtěla jsem napsat báseň. On by si ji zasloužil, ale nedokážu to. Zasloužil by si vysvětlení, odpovědi, jen já to nezvládám. Přála bych si paralelní svět, kde bych mu mohla dát všechno, co si zaslouží a žádá, ale nemůžu. Nejhorší je, když není cesty, která by mě vyvedla na místo, kde je jasno a klid. Toho člověka si vážím, mám ho moc ráda, ale vím, že když jsem s ním, moc ho trápím a když s ním nejsem, trápím ho úplně stejně. Je mi špatně a mám pocit, že už nevyjde slunce...
Autor sht1, 03.09.2007
Přečteno 815x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Honzeek22, Game, Lumen
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sluníčko vyjde a ty se propleteš bludištěm....uvidíš...

26.03.2011 11:55:00 | Azure angel

čas je mocný kouzelník...občas se ale všechno vrátí a jsem zase na začátku...nevím, jestli to kdy bude jiný, ale vždycky prý může být hůř...život nám neustále přináší a odnáší starosti, ale to je prostě život... Hlavně doufám, že "on" už se má dobře a je spokojený, to mu přeju nadevšechno...:o)

26.02.2008 14:34:00 | sht1

A jaký je to teď? Vyšlo slunce nebo ne?

31.01.2008 18:30:00 | Honzeek22

Ahojky, opožděně Ti děkuji za komentík a za radu. Bylo by to opravdu to nejlepší, co bych mohla udělat, ale...Nejradši bych někam úplně zmizela, aspoň na chvíli! Nejhorší je, že se od člověka čeká, že bude stále na přijmu, že tu bude, až se ten druhý vrátí a pomůže...ale to nejspíš čekáme všichni...Nicméně opravdu Ti děkuji a za tu energii též;o) měj se krásně a ať Ti na cestu pořád svítí sluníčko

18.09.2007 09:19:00 | sht1

Ahoj, myslim ze by sis mela dat pausu... trochu si odpocinout a vse si v klidu ujasnit... probrat se svym zivotem, udelat takovy maly uklid .. nechat vse volne vyplynout a ono se pak ukaze vse a jasne... Ty to zvladnes, citim ze jsi silna a kdyz ne, tak posilam trochu energie... hodne stesti ma mila...

13.09.2007 17:33:00 | carodejka

Moc Ti děkuju. Ale nenacházím nic za co bych si mohla vážit sama sebe...slunce pořád nevychází...Už to trvá dlouho a bohužel v tom nejsem sama, koho to ubíjí. Nedokážu si představit, že to nějak dopadne... Ale děkuji Ti;o)

11.09.2007 19:47:00 | sht1

mluvíš v hádankách,kterým rozumíš jen ty a on...myslím že ti rozumím...není to asi jen o lásce jako takové...ale o životě...něco mám v tomto duchu za sebou a vím jak je to těžké...trvalo mi to rok než jsem se z toho vymanil...moje rada zní:važ si sama sebe...

11.09.2007 16:31:00 | Monsignore

Neboj se a řekni to přímo JEMU! Třeba jen prostě, bez veršů či rýmů...

10.09.2007 18:08:00 | Špáďa

Je mi uplně stejně... :(

06.09.2007 21:05:00 | Vercije1

Není třeba omluvy.. Pověz, co k němu cítíš!! Jeho by to určitě zajímalo.. Věř, že na to on neustále čeká...

03.09.2007 20:55:00 | Lumen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí