Ještě nemohu létat...

Ještě nemohu létat...

Anotace: Tak tohle je včerejší počin. Není to pravá úvaha, ale sekce "drobná próza" tu není. Nevím, jestli to někdo pochopí a možná se o to ani nesnažte :-)

Stojím na nejvyšším výčnělku skalnaté rokle. Dívám se dolů a divím se, že se mi ještě netočí hlava. Dole teče už 6 měsíců řeka, zatíná své drápy tak hluboko a tvrdě, že se skály barví doruda. Voda v této řece je slaná. Ale nikde není moře. A nikdo nemůže nezjistit, kde voda z této řeky skončí.
Stačí jeden krok a já se konečně naučím létat. A budu opět volná. Tak volná jak bych si přála. Ale…
Nejsem si jistá. Co když ještě není ta správná chvíle? Co když udělám chybu a pak… Pak už nikdy nebudu šťastná.
Není to strach. Je to naděje, která drží mou nohu pevně na místě. Jedna moje část si přeje létat, ale druhá stále ještě doufá.
Rozhodnuto. Dnes ještě ne. Ještě se neosvobodím, nezapomenu…

A tak jsem odešla. Zpět do své reality a uzamkla jsem rokli do příště…
Ponechám tě ve svém srdci. A nadále budu s myšlenkou na tebe pramenem řeky se slanou vodou. A nechám ji, aby dál zatínala drápy do mého srdce a prohlubovala tak rokli s rudými skalami.
Možná, doteče řeka až k tvému srdci, zaklepe a ty ji vpustíš dál. Poznáš ji a zarazíš její pramen.
…já bláhová!
Nebo se jednou vzdám své naděje a poletím.
Budu volná…
Budu?
Autor Erion Fate, 06.09.2007
Přečteno 608x
Tipy 8
Poslední tipující: Puck, Apostata, Dominik Elbl, WAYWARD, Bíša, Comparare
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úžasné zamyšlení... jen, proč se učit létat, když se ti zajisté krásně chodí po světě?:) Někdy méně znamená více, a Bůh ví, kam bys třeba doletěla! Hodně štěstí:)

19.10.2008 09:44:00 | Puck

Já "ještě nemohu létat" už pár let... A stále je někde v mém srdci naděje... Doufám, že téměř po roce od vložení Tvého díla je alespoň Tobě lépe???

02.09.2008 21:25:00 | Apostata

Neuč se létat,to mě raději poznej a já ji zastavím.

07.11.2007 11:24:00 | Comparare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí