Prečo láska tak bolí...

Prečo láska tak bolí...

Anotace: ...niečo z môjho života,neviem,kam to zaradit,proste ma to len tak napadlo..

Bol si tak blízko,ked si ma prvýkrát pobozkal,bol si tak blízko,ked si ma po prvýkrát miloval..a teraz tu nie si!Ako mám povedať oblakom,aby si sa vrátil späť,chcem ťa tu mať opäť,chcem ťa cítiť,chcem ťa milovať,a moju lásku ti venovať...
Prečo nemôžeš byť pri mne,prečo ma nemôžeš objať,tak veľmi po tebe túžim,no tvoje správanie je zvláštne,tvoje správanie bolí!
Chcem počuť tvoj hlas,cítiť tvoje nežné dotyky,cítiť tvoju blízkosť,nemôcť ťa objať,je ako nemôcť dýchať!!Tak prečo mi tak ubližuješ,asi bude lepšie na teba zabudnúť,zmazať tvoje črty tváre,zmazať z mysle tvoje nežné slová,zmazať tvoju existenciu z mojej duše..
Autor kacicka, 11.09.2007
Přečteno 428x
Tipy 5
Poslední tipující: carodejka, anaH, Aluna
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krasne jsi to napsala, tak at to boli co nejmene, a preji hezky den.

02.05.2008 11:29:00 | carodejka

vim presne co zazivas, protoze jsem v podobne situaci. Tvoje radky mi vehnaly zase po delsi dobe slzy do oci, protoze vse potlacuju. Doufam, ze tvuj "princ" si uvedomi co dela a ty nebudes muset delat to co ja. drz se!

12.09.2007 19:43:00 | srdicko123

...dakujem...

11.09.2007 09:42:00 | kacicka

Hezké,smutňoučké,já věřím,že i ty najdeš brzy tu pravou lásku s velkým L.Moc ti to přeju.

11.09.2007 09:39:00 | Aluna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí