stesk

stesk

Anotace: je tak hříšné mít milence?

Klapnutí vchodových dveří, závan pánského parfému, to jest vše, co zůstalo po mém starším synovi, který se právě vydal s kamarády na diskotéku.
Najednou jsem tu sama, úplně sama a to je pro mě docela nezvyklý pocit.

Pomalu procházím opuštěným bytem, tíživé ticho přerušuje akorát klapot podpatků po podlaze, mé oči pozorně zkoumají místo po místu a nakonec se zastavují u manželské postele.
Dlouhé, štíhlé prsty, s obratností jim vlastní, převlékají láskyplně ložní prádlo a se zalíbením hladí voňavé a hebké peřiny...

V mých představách ke mě přicházíš Ty a něžně mě do nich pokládáš... Jsem celá rozechvělá a mé tělo se vzpíná touhou po Tvých dotecích.
Spalující žár a vůně tvého těla proniká v jediném okamžiku celou mou bytostí, tvé horké dlaně dychtivě přejíždějí po mém obnaženém těle, které se napíná jako tětiva luku těsně před výstřelem.
Pozvolna pronikáš do mého roztouženého klína a jen blikající světla pouličních lamp jsou svědky právě nastávající extáze..
Uvolněně ležím v jeho náručí uprostřed masivní, dubové postele, vlasy zcuchané větrem vášně a v očích ten nádherný svit, jehož plamen dokáže zažehnout jen on..

Pozvolna doznívá setkání s branou nebes, povídáme si a příjemná únava zavírá naše víčka.

Je to jen snění, ale překrásné...

Skutečnost je taková, že tu nikdo není a mě se po Tobě stýská...
Autor espritt, 19.09.2007
Přečteno 438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí