Láska

Láska

Anotace: "Milovat, znamená dokázat postavit sdílené štěstí před štěstí vlastní."

Někteří lidé si myslí, že vztah je pouze a jenom o sexu. Člověk může říci:
"Támhleten, případně támhleta se mi líbí. S tím/tou bych chtěl chodit." Jenže ten člověk, s kterým by chtěl mít vztah musí toho druhého nejdříve poznat.
"Já jí znám," říká si, ale zná jí jen povrchně, nebo dokonce jen podle vzhledu. Neví, jaká je její osobnost, to znamená například: jaký má charakter, vztah k jeho/její osobě, povaha, a mnoho dalších aspektů, jenž je potřeba znát. Těch důvodů je spousta. Někteří lidé zaměňují lásku s přitažlivostí.
Další věcí je polibek, někdo to bere jako prostý výraz:
"Chci tě!" atp. Avšak v pravém polibku by jste měli vyjadřovat lásku k danné osobě. To že k němu máte cit, cit mít rád. Polibek je nejlepší variantou vyjádřit slova, které pak už ne třeba říkat, slova lásky. Ale jak vy někteří chameleoni říkáte lidem, kteří stále věří na lásku, že jsou sentimentální, tak to není pravda. Láska skutečně existuje, ale jde pouze o to ji na naší planetě někde najít. Do lásky můžete definovat sexuální přitažlivost, vztah, jistota(tím myslím, že se o toho člověka můžete opřít) a zase mnoho dalších. Protože jedině pak je to opravdová láska, která vás podrží nad vodou, když je vám nejhůř. A co vám ještě můžu říci?
Řeknu pouze toto:
"Jestli někdy svojí lásku najdete, poznáte, nebo už jste jí našel/a, či poznal/a, tak si jí važte, ctěte jí, starejte se o ní a nikdy jí neopouštějte! Protože pak jste našli to pravé štěstí." A musí se hledat všude.
Možná vám přes to vše připadám příliš sentimentální, a pokud ano, tak vám řeknu jedno: "Jděte se vy zabedněnci vycpat."
Autor Loved by everyone, 26.09.2007
Přečteno 494x
Tipy 7
Poslední tipující: Tomáš Marný, w.p., Paul Jindra, Dominik Elbl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čistá pravda kamaráde. Nevím proč s tebou souhlasím v tolika věcech...

13.07.2008 23:51:00 | Paul Jindra

hmm...moc hezká úvaha a taky pravdivá,někdy je ale těžký najít svou opravdovou lásku,někdo jí hledá celý život a stejně ji nenajde a někdo o ní zakopne hned na prahu života... abych řekla pravdu tak mám pocit že pravou lásku nikdy nenajdu,ale nevzdávám to...nikdy nic nevzdávam...Co já vim...třeba ještě budu překvapená...

01.04.2008 15:24:00 | Nikče

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí