polibek

polibek

Anotace: Jenom taková úvaha nad polibkem.Tak tady je popis.děkuji za komentáře a hodnocení.

Nejdříve jdeš ruku v ruce s klukem, kterýho sotva znáš. Není ani moc hezký... a o tobě si lidi povídaj, jak seš krásná; sice to nechápeš, ale to každá holka.
Po chvíli ostýchání se vaše hlavy začnou k sobě přibližovat. V mysli máte každý miliony otázek... bude mě chtít? Má mě vůbec ráda? Myslí to se mnou vážně? Nebo jsem jenom flirt na jednu noc?
Ale vaše rty touží po polibku, po tom, co roztančí tisíce motýlků v žaludku. Chvějete se.
Strach z neúspěchu vám proudí v žilách.
A vtom se vaše rty spojí. Ruce obejmou tělo a přitáhnou si ho blíž k sobě.
Nyní stojíte jako jeden člověk.
Zlehka pootevřeš ústa a jazyk vysuneš ven, dotkneš se a usoupíš leknutím. Pak jsi ale připraven a jdeš do toho s tou největší něhou.
Toto celá trvá sice jenom pár vteřim, ale vám to připadá jako celá věčnost.
Když se rty zase odtahují od sebe a ruce povolují sevření; cítíš krásný pocit po celém těle.
Tím končí první polibek a na řadě je spousta dalších a stále lepších.
Autor Caecus archangelos, 06.10.2007
Přečteno 549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jako čerstvě zkušeny člověk si dovolim oponovat.Přátelský polibek není.Prostě ne.je to jen zastěrka.Polibek je dle meho nazoru vyjadření citů.Jinak něž slovy.

09.10.2007 22:18:00 | Gorgy

Polibek... kdo ví jestli to někdy zažiju... no nejspíš ne...:-(

07.10.2007 20:22:00 | TerA

Skoro už mi to chybí...:(
Ale!: Polibek je jenom klam, spojení dvou vlhkých tlam. A co se tím docílí?? Přenesou se bacily. :)

07.10.2007 14:14:00 | Aziel

Skvělá esej!

07.10.2007 12:45:00 | Bíša

Líbí se mi vyjádření toho prožitku.Pravda pravdoucí ;)

06.10.2007 21:21:00 | Mark von Wick

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí