Dvě věci

Dvě věci

Anotace: To, co teď napíšu, už nebudu číst, takže když to nebude moc sroumitelný, tak to smažu protože se do toho asi moc zamotám... je to moc závažný, hlavně pište komentáře... je to psaný bez přípravy, ale je to to, co si myslím...

Láska nebo přátelství... to je otázka! Pro někoho může být láska to nejdůležitější v životě. Pro mě je a bude na prvním místě přátelství před láskou; můžu se zdát někomu možná divnej, ale než začnu vysvětlovat, co to pro mě vůbec znamená, řeknu jedno přísloví: Ptá se láska přátelství - "Co ty tady děláš, když jsem tady já?"... a přátelství odpovídá - "Utírám slzy, které ty způsobíš."
Někdo si samozřejmě může říct, že láska a přátelství nejsou protiklady a že se můžou kombinovat, že vždy, když budu ve svazku manželském nebo zamilovaný, budou tu přátelé, se kterými někam zajdu a popovídám, ale vždy budu nejvíc důvěřovat nej. přiteli než mojí dívce či ženě. Já tyto dva pro mě důležité pojmy rozeberu. Třeba můj názor někdo pochopí... ale pochybuji...

PŘÁTELSTVÍ
Opravdových, nám blízkých přátel, máme jen pár... a někteří s náma zůstanou až do konce života (stejné je to i v lásce, samozřejmě) a když se náhodou nejlepší kámoši podrazí, ukáží si záda; vždy tu bude nějaká osoba nám blízká, co nám pomůže - přinejlepším, pokud to není velký podraz, se vše vyřeší, vrátí se k sobě... sice to možná nebude jako dřív, ale budou zase spolu. Protože mnoho osob přijde a odejde v mém životě, ale jen přátelé zanechají stopu v mém srdci, po které se mohou vrátit zpátky a já jim odpustím.

Láska
Začíná zamilovaností - něčím, co je krásný, ale kvůli čemu zapomínáme na vše ostatní okolo. Pokračuje láskou... nebo jenom rozchodem. Když se pár rozejde, můžou to zkusit znova a znova, nebude to bohužel fungovat, jak znám z mých zkušeností. Pokud bude láska pokračovat dál, může vzniknout přece důležitá, ale na druhou stranu moc závazná věc - a to rodina, při které se ukáže, jak silný budem. V lásce může být skryto ale moc bolesti, které se bojím - co kdyby náhodou přišla....... mohl bych tu na toto téma pokračovat dál, ale bylo by to asi moc dlouhý a nikdo by to nečetl.

Tak udělám jen závěr: Co teda je závaznější, v čem je větší nejistota, co bolí víc - láska nebo přátelství? S láskou ani s přátelstvím si nesmíme zahrávat a musíme dbát, koho si pustíme do života a s kým budeme pokračovat po různých cestách v životě. Protože se říká, že přítel je takový člověk, takový, co o vás ví vše... a má vás pořád stejně rád - a to dělá přátelství pro mě silnejší než lásku. V lásce je moc závazků, které se nesmí porušit, jinak jsou moc tvrdě potrestány...
Autor Asterix, 13.10.2007
Přečteno 373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslim, že když si vybereš tu pravou a obklopen budeš také jen těmi pravými lidmi, budeš nakonec štastnej, protože láska a přátelství se můžou docela dobře doplňovat. Ale nevim, opravdu nvim, co je důležitější-zeptej se mě za dvacet let

08.01.2008 12:39:00 | major.siorak

Nedivím se, že se díváš na lásku s takovým despektem. Pochybuji, že v dnešní době ještě vůbec někdo o skutečnou lásku stojí a ví, jak vypadá a jak se buduje a udržuje...
Přátelství je hezká věc, ale k životu nestačí. V přátelství nemůžeš život naplnit. To může jedině láska. A možná jsem měl štěstí, ale má žena je mým nejlepším kamarádem. Láska a přátelství mohou existovat dohromady...

15.10.2007 12:15:00 | Daniel S.

Pravdu díš, jen podotknouti nutno, že nejcennější věcí je, když můžeš milovat a říct tomu druhému vše...nestává se to často, ale když budeš hodně dlouho hledat, tak to najdeš...hodně štěstí při hledání...

13.10.2007 11:00:00 | malá čarodejnice wiggová netopýrková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí