Láska

Láska

Anotace: ..

Neustále si pokládám otázku - co že to vlastně láska je? Kolika lidem už láska ublížila, ale i přesto bez ní nemůžou žít a i přes to ji vyhledávají. Pod slovem láska si představím dvě osoby, které bez sebe nemůžou žít, navzájem si pomáhají, tráví spolu veškerý čas a milují se. Mám ale pocit, že postupem času se láska z našich vztahů vytrácí, že člověk nedokáže upřímně milovat a jde mu buď jenom o sex nebo o ten pocit, že má nějakou mladou, jak kluci většinou říkají. Možná, že láska opravdu existuje... a je jenom otázka času, kdy to sama zjistím; zatím je pro mě láska jenom velikánské trápení a bolest.
Autor M.a.t.y.s.e.k, 21.10.2007
Přečteno 504x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je asi bohužel pravda, že láska se z našich citů vytrácí, ale dovolím si nesouhlasit s tím, že láska je spojena jen se dvěma osobami. Můj názor je takový, že láska je všude kolem nás, akorát má víc podob, rodičovská, přátelská, mezi mužem a ženou či láska ke zvířeti. Těch podob je samozřejmě víc. Když to vezmu na ty dvě osoby, tak je pravda, že tato láska bolí, a ne zrovna málo.

03.08.2008 22:31:00 | Anches

Strašně ráda bych abych aspon jednou zažila lásku která by byla oboustraná... zatím na to nemám štěstí.

10.11.2007 15:19:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí