Láska

Láska

Anotace: úvaha o lásce... budu vděčná za všechna hodnocení i komentáře:-)

Zeptá-li se mě někdo, bez čeho nedokážu žít, zamyslím se a odpovím láska. Bez toho krásného citu, bez toho někoho milovat a bez toho pocitu být s někým. Odborníci říkají, že je to určitý povel našeho mozku založený na chemické reakci v našem těle, ale já si myslím, že to není o vědě.
Láska, jenom pět písmen, za nimiž se skrývá tolik bolesti, zrady, nenávisti, ale i radosti, něhy a pochopení. Když jste zamilovaní, cítíte se krásně, vidíte celý svět růžově, chováte se jako blázni a vidíte to, co je jiným očím neviditelné. Stačí na něj pohlédnout a srdce vám tluče takovou rychlostí a s takovou vervou, až máte strach, že vám vyskočí.
Na světě neexistuje žádná síla, která by lásce dokázala poručit. Zamilovat se je lehké, avšak milovat společně je o mnoho těžší. Tolik lidí už poznalo bolesti lásky... a přesto po ní mnozí z nás touží, touží být ti bezstarostní blázni, kteří se usmívají na svět a vidí všechny jeho krásy. Často poznáte zamilovaného člověka na první pohled. Usmívá se a myšlenkami je úplně někde jinde. Nežije v realitě, má svůj vlastní virtuální svět, svou budoucnost a duchem je nepřítomný.
Bolest lásky nelze vyléčit léky, může jí vyléčit pouze čas a podpora přátel. „Miluji tě“ - neberte tato slova na lehkou váhu, používejte je jenom pro toho, kdo si je zaslouží. Měli byste se naučit milovat člověka takového, jaký je, nikdo není dokonalý. Užívejte si každý den s člověkem, kterého milujete - nikdy nevíte, jestli není poslední.
Láska je vidět všude kolem. To ona ovlivňuje to, jak vypadáme a jak nás vidí ostatní. Nelze ji vyjádřit slovy ani nakreslit na papír, musíme jí dokázat činy. V každém z nás je, ale ne každý ji přiznává. Pokud jste někoho opravdu milovali, pak na tohoto člověka nikdy nedokážete zapomenout.
Ten, kdo nás miloval, měl nad námi větší moc než my sami. Ten, kdo nemiloval, nemůže říkat, že opravdu žil, protože nepoznal na světě ty nejkrásnější chvíle. Láska je největší ze všech citů. Láska útočí na všechny naše smysly najednou. Je jen málo těch, kterým láska vydrží od mládí až do stáří.
Zamilovaní lidé jsou šťastní i když nemají střechu nad hlavou, stačí jim, když vědí, že mají někoho, na koho se můžou spolehnout, někoho, kdo je nenechá v nejhorších chvílích o samotě, někoho, pro koho stojí za to žít. Na lásku mají právo všichni bez ohledu na věk, orientaci nebo rasu. Bez lásky bychom byli bezcitní. Láska je od nepaměti inspirací pro umělce.
Abychom mohli milovat, musíme věřit. Stačí strašně málo a láska se k nám otočí zády a přijde bolest, strach a slzy. I když láska přináší trápení, je to ten nejkrásnější cit, který nás mohl potkat. Láska dává smysl života. Proto bez ní nedokážu žít…
Autor blablabla, 31.10.2007
Přečteno 558x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí