Vyznání

Vyznání

Anotace: (26.4.2007)

Slyším slabé volání. Volání o pomoc. Ten tichounký hlas vychází z mého srdce. Asi mu chybí láska, cit, porozumění a vlídné slovo od někoho jako jsi ty. Nejen mé srdce, ale já celá po tobě toužím. Chci Tě. Potřebuji Tě. Stýská se mi po tobě, i když tě mé oči jen na krátký okamžik ztratí z dohledu. Před spaním políbím plyšáka, který hrdě a statečně nese tvé jméno. Myslím na tebe. Píšu pro tebe. Snažím se vyplnit všechna tvá přání. Chci s tebou trávit každou minutu, každičkou vteřinu svého života. Donekonečna přemýšlím o tobě, tvých očích, tvých myšlenkách i snech. Chtěla bych být součástí tvého života. Prosím, nevyřazuj mě ze hry. Mám tě ráda. Snažím se dát nenápadně najevo své city. Snažím se vštípit do tvého srdce, abys mě měl rád, jako já tebe mám. Já tě miluji. Co chceš víc? Myslím, že však stále zůstávám nepochopena...
Autor B.a.r.b.a.r, 23.11.2007
Přečteno 650x
Tipy 6
Poslední tipující: Anič, embryo v hlave, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

tak máš ho ráda,nebo ho miluješ?:)

02.12.2007 01:53:00 | Headstar

Vydrž a nevzdávej se, stojí za to, bojovat o svojí lásku...I když to třeba trvá dlouho...Jen já už bych, po tom roce, měla spíš sklopit hlavu a mlčky odejít...Krásný den;-)

23.11.2007 15:35:00 | xavian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí