Láska je jako oheň, ale také bolí!

Láska je jako oheň, ale také bolí!

Anotace: toto je moje první úvaha tady. Chtěla jsem ji napsat už dříve, ale... no, to je jedno. Po včerejšku jsem se konečně odhodlala, a je to podle skutečnosti. :)

Je strašně jednoduché, zamilovat se do člověka perfektního, slušného, hodného, o kterém si myslím, že by to možná mohl být ten pravý, ale když je ta láska neopětovaná, strašlivě to bolí.
Nevím, proč se to ve mně vždycky všechno vzbouří, když tě vidím, když vidím tvoje oči, tvoje ústa!
Tebe!

Nejvíce ze všeho to ale bolí, když tě vidím s ní! Když vedle sebe sedíte a jste jako dva cizí lidé, kteří se náhodně potkali někde na ulici, ani úsměv nepřelétne po tváři jednoho z vás, ani náznak intimnějšího doteku!
Nic!
Možná vám to tak vyhovuje?
Ale možná, že to nevyhovuje tobě a sám si to nechceš přiznat!?
Co to tady plácám, vždyť já to nezměním a co já vím, třeba se jen na veřejnosti tváří tak jako včera!?

Proč mám ten pocit, že když to mezi vámi neklape, tak si děláš zadní vrátka u mě, chováš se úplně jinak - o dost intimněji, ale potom, jako mávnutím kouzelného proutku, je všechno tak, jak to bylo předtím, jako bys zhasl plamen, který jsi ty sám jen tak zapálil?
Co jsem udělala?
Pokud si se mnou hraješ, tak proč?
Možná si myslíš, že si to zasloužím!

Ty nevíš, že jsem to já, kdo trpí, kdo má chuť ti vyškrábat oči a ublížit ti, abys trpěl alespoň trochu stejně jako já. Abys věděl, jak mi je, abys to alespoň zažil!!
Bereš mi úsměv, i když o tom možná nevíš, bereš mi radost, naději a …
Autor Cagi, 30.12.2007
Přečteno 616x
Tipy 19
Poslední tipující: carodejka, Rama_Maslova, susana načeva, Divoženka1, Andělská holka, Emma Kulíková, Stinking Lady, Eclipse, Cristinne, @lex, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moje milá, je to jedna zkušenost, vím...bolí viď? Vyprdni se na něj, takové krásné srdíčko máš a milejšímu ho dáš. Drž se děvče moje.

02.09.2010 21:03:00 | carodejka

:( Nesnáším neopětovanou lásku!

29.12.2009 20:57:00 | Andělská holka

Jó, tak tohleto obdobíčko mám taky. :-))) A ke všemu daná slečna chodí s děvkařem jak má být... a nevysvětlíš jí to. :-)))

20.03.2009 20:02:00 | Eclipse

Se zařazováním mívám sama potíže a až nepříjemně dobře vím, o čem mluvíš, zažila jsem to teď o prázdninách :( A proto bych neřešila, jestli e to povídka, úvaha nebo co... rozumím a dávám SuperTip ! A ačkoliv vím, jak je to někdy těžké, říkám: "Hlavu vzhůru a s chutí vstříc světlejším zítřkům!" Kris :)

26.08.2008 19:45:00 | Cristinne

je hloupý...máš určitě na lepší..sem myslela kluka..ne povídku..ta je nádherná..dávám SuperTip

08.08.2008 10:51:00 | TereZinka

je to spíše román z mého hlediska...děj je krásný...je hloupý...máš určitě na lepší...moc hezký..bude konec vyprávění..? ráda by jsem si ho přečetla...:-*

08.08.2008 10:49:00 | TereZinka

tohle neni uvaha, uvaha je napsana jakoby z pohledu vice stran, tohle je spis dopis..
a vykasli se na nej , na parchanta

kapesní prcátko..tak tomu říkam...

06.08.2008 17:14:00 | saddova

Mě by zajímalo, jak to dopadlo...

05.03.2008 19:19:00 | anti-HERO

Není to špatné, opět to bude těžké zařadit, ale úvaha to podle mě spíš není... Ale jak říkám, není to vůbec špatné;)

05.01.2008 13:04:00 | Oleg

...lásku...protože srdce už ukradl...

30.12.2007 21:30:00 | rry-cussete

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí