Kouzlo posledního políbení

Kouzlo posledního políbení

Anotace: Kravina naprosto odlišná od jiných mých úvah, ale prostě to musím napsat:)

K napsání téhle úvahy mě přiměla úvaha od autorky Dennniska:o), konkrétně Poslední polibky. A jak je to drtivý pocit, když někoho líbáte a víte, že je to naposled. Tak teda má úvaha bude pojednávat o ještě horší variantě:) Protože jestli existuje něco horšího, než polibky, o nichž víme, že jsou ty poslední, jsou to polibky, které jsou poslední, ale ještě to člověk netuší. Poslední polibek by se měl vychutnat, mělo by se do něj vložit všechno, všecičko, když už je to fakt naposled.
O tu příležitost jsem byla okradena už nesčetněkrát - a jen jednou mě to opravdu mrzelo a pořád ještě MRZÍ. No, ne až tak, že bych každý den po setmění ronila slzy do polštáře, to ne. Ani už si na to tak často nevzpomenu, je to už pár měsíců pryč. Ale když už si vybavím poslední polibek, o kterém jsem netušila, že je poslední, místo smutku se ve mně probudí vztek a nepochopitelný pocit křivdy. Nevím proč:) Tak já jen, ať si poslední polibky užíváte... nebo jinak, líbejte se, jako by každý polibek byl ten poslední!:)
Autor Grafomanická MIA, 02.01.2008
Přečteno 445x
Tipy 9
Poslední tipující: Dementní optimista, embryo v hlave, just me, Demedalex, .K.r.i.s.t.y., Bíša
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já někoho inspiruji?? To by mě nenapadlo, ale neskonale moc mě to těší:)...

29.12.2008 22:53:00 | Dennniska:o)

Není polibek, jako polibek ...

27.04.2008 09:58:00 | anti-HERO

Nejenom polibky, ale všechno bychom měli dělat naplno, protože nikdy nevíme, kdy to děláme naposled...
Ale občas se stane, že je lepší, když je něco naposled. Jsou momenty, které byly krásné a ty po nich je strašně moc kazí. A pak člověk lituje, že ty krásné nebyly ty poslední.
Je fajn užít si poslední věci, ale je také fajn, že mohou být poslední.

20.01.2008 11:11:00 | Demedalex

Tak to je pravda pravdoucí! Bohužel. Já sama jsem si to zažila taky už několikrát. Ale jen jednou to bolelo fakt strašně moc, to už asi jen tak něco nepřekoná. Už na to taky tak nemyslím, ale když si na to vzpomenu, tak mě to ještě teď mrzí a bolí.
Takže asi vím, jak se cítí ten, kdo líbá a neví, že je to naposled. Takže.. poslední větu si, lidičky, všichni vemte k srdci. =) Vkládejte do nich všechno, protože nikdy nevíte, kdy je to poslední polibek.

17.01.2008 15:04:00 | Karlička

nj maš pravdu.Poslední polibek o kterém nevíme že je poslední je asi horší.Já sám jsem toto přesně prožil takže vím jaké to je.

05.01.2008 00:10:00 | Gorgy

ty tu mluvíš o posledním polibku..a já sním o prvním :-(

03.01.2008 12:10:00 | 11477

Jo, líbejme, tak jak říkáš :)

02.01.2008 16:55:00 | .K.r.i.s.t.y.

Hmm... Je to tak.

02.01.2008 14:31:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí