Láska? Přátelství? Tak co vlastně?? :-/

Láska? Přátelství? Tak co vlastně?? :-/

Anotace: Co si myslet..? Netuším! Bude to snad vědět někdo z vás?

"Dobrou noc, ty moje kuťátko (animace se srdíčky).." ; "Ahoj, zrovna jsem si na tebe vzpomněl =) a ty mě prozvoníš :-* " ; Víš..jak o Tobě tak přemejšlím..možná bychom mohli být něco víc než kámoši, hm? Chtěl jsem ti to napsat už ráno ale teď je to asi lepší. MTMR Kájo! :-* (animace se srdíčky)"..
Netvrď mi, že tyhle sms nic neznamenaly. Neříkej mi, že jsi mě celou dobu bral jako kamarádku. Nesnaž se mi namluvit, že by nešlo, abychom byli spolu. Neříkej mi, že po tom, jak jsme se k sobě chovali, pro tebe nejsem víc. To přece snad ani není možný, ne?! :(
Nenechávej mě, prosím, žít v tom, že těch pár pátků bylo jen úlet.. že já jsem byla jeden z tvých úletů. Proboha! Proč jsme nás předtím nechali plavat? Proč jsme to nevyřešili??
Nechali jsme to být.. nic jsme nevyřešili a podívej se, jak to dopadlo. Já čekala 4 měsíce, chápeš? Čekala jsem na tebe a na to, že pro tebe začnu být tak moc, že bychom spolu byli. Nedočkala jsem se. Jenže.. proč jsi mi to neřekl dřív??!!! :( Proč jsi mě nechal žít v naději??? Bylo to tak nadějný! Podívej.. ještě o Silvestru ses ke mně choval jak ke svýmu největšímu pokladu. Nebo aspoň já jsem si tak v tvojí náruči připadala.
Prosím, neříkej, že jsem pro tebe celou dobu jen kamarádka. Jestli jsi to tak celou dobu opravdu bral, tak by to znamenalo, že já si všechno od tebe vzala špatně a že jsem opět byla naivní blbka, která si myslela, že s tebou bude.
Proč jsi mi to jen řekl tak pozdě... když už jsem do tebe zamilovaná?? Proč jsi mi to byl schopnej říct, až když jsem se tě zeptala já sama?? Sám jsi viděl, jak jsem zoufalá.. neříkej, že jsi moje pohledy nepoznal... znáš mě přece tak strašně dlouho!
Po 4 měsících čekání mi napíšeš sms, že ses do mě prostě nezamiloval?? Po 4 měsících čekání, smsek který si jen tak obyčejní kámoši neposílaj, pohledů do očí,...??? Já.. nemám slov! :( Přece.. jsem nemohla bejt jen kamarádka, když sis semnou před 4 měsícema začal.. úletama. To mi nejde do hlavy. Achjo... co se dá dělat. Musím to přežít.
Jen.....
..kluci! Zamilovaná holka si vyloží mnohé věci z vašeho chování jinak, takže.. pokud ji berete jako kamarádku, tak se podle toho k ní taky chovejte!! Ať nežije v planých nadějích... jako jsem doteď žila já! :(

Áááá...
...miluju Tě! Už jednou jsme spolu přece byli. Vím..dvakrát do stejný řeky nevstoupíš.. to jsi mi i říkal, ale hned na to jsi řekl, že ani nevím jak moc mě máš rád... a pak jsi tam napsal "HOOOOOODNĚĚĚĚ MOOOOOOC.." tak co si z toho měl člověk odnýst. Samý líbací smajlíci... hm... asi jsem to vážně chápala jinak, než jsem měla. :(

Končím... pláče už mám taky dost!
Na kamarádství s tebou si snad zvyknu. Lepší kamarádství, než tě ztratit úplně! ;o) Ale asi už na tebe navždy budu koukat tak nějak jinak... však víš.

Znamenáš pro mě strašně moc... nezapomenu!!.. takže.. jak to zakončit? Sbohem lásko... ahoj, kamaráde? Asi tak to bude nejlepší.. když to říkáš ty.
Autor Karlička, 11.01.2008
Přečteno 405x
Tipy 4
Poslední tipující: PoeziGirl, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hej ... to je hodně dobrý;)

13.01.2008 13:25:00 | Grafomanická MIA

Láska je důležitá ve vztahu a taky je nezbytná k tomu nechat toho druhého jít a udržet ho v nevědomosti a ve svém srdci. Vždy milujeme více to co mít nemůžeme, než to co máme.

11.01.2008 00:56:00 | Nomad

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí