Love and war

Love and war

Anotace: Mé pocity..

Láska je někdy jako ponůrný stín války odehrávající se v mém nitru. Stín války, jenž svoji neochvějnou silou sevře mé krvácejicí srdce a samotnou duši pohltí rozlehlá mračna temnot..
Autor Dominik Elbl, 16.01.2008
Přečteno 644x
Tipy 5
Poslední tipující: NiQuS, Gaia, Známá - Neznámá
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někomu se může zdát, že je to krátké, ale pokud si to opravdu čte, tak to krátké není. Když jsem to četla poprvé, tak jsem nad tím ani tak nepřemýšlela. Abych pravdu řekla, tak jsem tomu ani moc nerozuměla, přečetla jsem si to však podruhé. Hltala jsem každičké písmenko a nad každým slovem jsem se zamyslela, protože všechna slova, která používáš, mají v sobě něco krásného a tak moc pravdivého. Překvapilo mě, že v téhle zkažené době ještě existuje někdo, kdo se nebojí svými nádhernými slovy plýtvat. A za to ti moc děkuji! Zbývá mi jen říci: "Je to nádherné!"

20.02.2008 19:56:00 | Známá - Neznámá

je to krásný...

14.02.2008 22:33:00 | Yukki

je to krásný...jen to chce víc rozepsat

14.02.2008 22:29:00 | Yukki

Pokud má člověk v srdci Lásku-ne k něčemu nebo někomu,ale Lásku která toto vše pojme,nikdy žádná válka nevznikne-protože ta vzniká taky v nitru.

18.01.2008 09:30:00 | Weylin

Laska a válka jsou dvě nejvznešenější věci které kdy člověk dělal.Ve válce vojáci umírají aby národ žil a láska je cit kdy člověku také záleží více na jínem než na sobě.Takže je to vlastně to samé.

17.01.2008 14:13:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí