Je správné se kvůli lásce měnit?

Je správné se kvůli lásce měnit?

Anotace: a nebo kvůli sobě měnit lásku…

Začátky jsou vždycky krásné. První polibky, milování a poznávání milované osoby jsou nejkrásnější části vztahu a myslím, že to tak má většina lidí. Jenže. Jenže jak toho druhého stále lépe poznáváme, zjišťujeme, že se v mnoha názorech, zálibách a třeba i pohledech na život rozcházíme. A pak se mi do hlavy krade myšlenka, má to cenu? Neměl jsem hledat někoho, kdo je mi víc podobný? Budu pak třeba víc šťastný já i ona. Možná. A co když nikdo takový neexistuje? Co když tím, že ji opustím, ztratím nejlepšího člověka, kterého jsem měl ve svém životě potkat. Není tedy lepší snažit se z části změnit sebe, snažit se rozšířit své zájmy o ty její a naopak? A nebo ať si každý nechá ty svoje a i tak to bude bezvadně fungovat. Přece není dobré být spolu neustále, ale co když se tím odcizíme? A je dobré dělat něco co nás nebaví kvůli tomu druhému? Milujeme se srdcem. Ale hlava pochybuje. Co z toho má člověk poslechnout? Dá se milovat hlavou i srdcem zároveň? Váhám. Mám chuť si hodit mincí. Panna - zůstat. Orel - odejít.
Autor Doki, 18.01.2008
Přečteno 534x
Tipy 16
Poslední tipující: PANGÁSIUS, PPetrushka, kejtyyy, ringil-suky, Erion Fate, Ammazonic, Bíša, igniss, PoeziGirl, Martanka, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

bez tolerance a svobody není láska láskou ale šmejdem

26.04.2010 17:09:00 | Jiřina Švéda

všechny rozhodnutí jsou správný:) já se rozhodl pro ST

08.02.2010 09:17:00 | PANGÁSIUS

Super Tip..velice povedená úvaha..fakt skvělá...je to velký problém, ale odpovědi se asi nedočkáme..takže...kdo mi podá minci?...

28.08.2009 21:23:00 | PPetrushka

zacatky vztahu jsou krasny, to ano. Ale je prece jasny, ze po case prijdou pochybnosti a zmatky. Kdyz se kvuli tomu dva rozejdou, myslim si, ze ve vetsine pripadu si uvedomi, jaka to byla hloupost. ale jako nejak vic rozhodne nemuzu komentovat, protoze ve svym veku takovy zkusenosti vazne nemam:) ale dobry napad na uvahu, to urcite ano:)

27.07.2009 20:31:00 | prostejina

No, hoď si korunou, to víš že jo... Bože to snad nemyslíš vážě, že někoho miluješ, ale hodíš si korunou, zda máš zůstat...
Hele, byla jsem s člověkem, který byl jako já a žádná hitparáda... Nezáleží na tom, kolik máte nebo nemáte společného... To, jestli se k sobě hodíte, jestli to může klapat, to přece musíte cítít...
Někdy to klape, někdy ne, ale zkusit se to musí... ;)

05.05.2009 23:16:00 | Cristinne

Moc krásné... ST dávám za kvalitní myšlenku, se kterou se jistě spousta lidí včetně mě stotožní a taky za krásné zpracování myšlenky... jen tak dále...

19.02.2009 18:29:00 | kejtyyy

Myslím, že nad tímhle se zamýšlel snad každý člověk, který miloval. Zadní vrátka "co když" vrtají hlavou spoustu lidem stejně tak jako oblíbené "proč"... Poradím ti, koukej se srdcem (Malý princ: To správné je očím neviditelné...) a poznáš. Hodně štěstí

23.12.2008 22:26:00 | Erion Fate

Jako psycholog souhlasím s Jasmínou...

31.08.2008 14:16:00 | Bíša

psychologové radí najít si někoho, koho můžeš mít rád takového, jaký je, koho nepotřebuješ a netoužíš měnit...
s přibývajícími zkušenostmi jim dávám za pravdu... a navíc, mě osobně se nevyplatilo jednat proti pochybnostem
.
přeji moudrost při rozhodování a děkuji za komentář

26.08.2008 20:43:00 | Jasmína zatoulaná z hvězd

Tak takovýhle dilema řeším taky...a dospěla jsem ke stejným závěrům, bohužel

07.06.2008 20:18:00 | Narcysa Buttonová

*nejsou

09.05.2008 11:37:00 | Janca.LP

Lidi nesjou dokonalý. Myslím že je lepší zůstat, aspoň na chviličku a všechno ještě zvážit... pro a proti. Ale srdce se s hlavou podle mě nidky nespojí, a pokud ano, tak jeden lže.

09.05.2008 11:36:00 | Janca.LP

nikdy člověk nenajde člověka, který by mu vyhovoval.... vždycky se najde nějaká ta "chybička"... já mám skvělého přítele, ale vadí mi, že kouří..... ale abych se kvůli tomu s ním rozcházela, na to ho miluju až moc..... jestli jsou rozdíly mezi vámi tak banální, že je láska zastře.... nevidím problém.... avšak jestli jsou to rozdíly markantní, že je láska neuhasí... nvm, nvm...

06.05.2008 17:01:00 | ivushe

mluvíš mi z duše...

26.02.2008 21:06:00 | Teesha

Panna... zatím... :)

16.02.2008 09:34:00 | Doki

Tak jak to dopadlo? Orel nebo panna?

14.02.2008 22:12:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí