Hříšný tanec

Hříšný tanec

Anotace: Kdo chce ať čte, i když to není psáno aby to nějakého čtenáře nadchlo nebo tak...

Dodívala jsem se na Hříšný tanec... kolikrát jsem tento film viděla? To už raději ani nepočítám. A kolikrát mi u něj bylo smutno to ani nechci počítat.

Hříšný tanec - pro někoho film o ničem, jiný se od něj nedokáže odtrhnout. Mně se líbí, a to ne jen kvůli hlavnímu hrdinovi, i když tomu to tam taky neskutečně sluší. Film má podle mne náboj... je smyslný, erotický, provokující a jistě i mnoho dalšího bych o něm vymyslela. Každopádně je tam pohyb - tanec, který stojí za to... tanec, který skutečně provokuje. Tanec, který když člověk vidí, tak myslí na nejrůznější věci. Na věci, které ho třeba u polky rozhodně nenapadnou. Film hříšný tanec se mi líbí asi ze stejných důvodů co se líbí i jiným.

Bohužel si po jeho zhlédnutí uvědomím znova pár věcí... Třeba, že to není realita, že takové štěstí mají pouze ve filmu, že v opravdovém životě šedé myšky nic nedokáží. Nebo si uvědomím, že neumím tančit jediný tanec. A taky si uvědomím, že i kdybych uměla, tak nemám s kým si zatančit, třeba jen tak.

Omlouvám se za tuhle kravinu co jsem tu zveřejnila... jen je mi trochu smutno. Jo řeknete si je jí patnáct... má času dost.. já vím, a možná i souhlasím, ale asi jsem každým dnem starší a starší:-( Takže se ještě jednou omlouvám...
Autor TerA, 29.01.2008
Přečteno 599x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já taky bohužel nemám tu možnost. Nemám tančit s kým.A viděla jsem jedničku i dvojku ale dvojka mě oslovila více :-)

23.08.2009 22:28:00 | Tammy

Hele, Hříšný tanec jsem sice neviděla, ale viděla jsem Hříšný tanec dvojku, a taky jsem z toho byla delší dobu dost omámená:D Dodneška lituju, že jsem takové dřevo a tančit se nenaučím ani za milion let ... :)

27.04.2008 10:00:00 | Grafomanická MIA

Děkuju moc za komentáře... někdy píšu věci a později zjistím jak mne špatná nálada dokáže změnit. Vím, že to není jen ve filmech... Nemůže to tak být! A doufám, že jednou něco takového zažiju na vlastní kůži. Když jsem to psala tak na mne zase jednou dopadli mé pocity... občas přijdou a já sem v háji... alespon jsem se tehdy vypsala a zase je dobře :-)

07.02.2008 17:43:00 | TerA

tanec je moje vášeň a ten film je moc pěknej,to s tebou souhlasim

06.02.2008 16:40:00 | Kanzy

to neni pravda, ze takove veci jsou jen ve filmu..:)

05.02.2008 20:52:00 | neurobeat

Terezko, Ty nejsi žádná šedá myška! A na těch fotkách Ti to vážně sluší. Nejsi žádná tuctovka, jakých jsou mraky a jsou všechny stejné. Hlavně si nenech zlomit srdíčko nějakým hajzlíkem!

01.02.2008 14:05:00 | mourovatákočka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí