love h8 me

love h8 me

Anotace: cely život mě nenávidí, nechce se ke mě ani na krok přiblížit:-(

Dnes když jsme jeli autem se me muj otec v takovém rozhovoru zeptal však ty máš vše co potřebuješ ne?? ,,ano,, řekla jsem a v duchu si myslela ano jen ale ty hmotné věci ale ne ten pocit který má většina lidí ano je to láska. Já sice mám milující rodiče a příbuzné , ale tahle láska my není dostačují i když bych za ní položila život nenaplňuje mě. Prostě nemám nikoho kdo by mne miloval jako miloval. Je to směšné ale chybí mi. Už strašně moc dlouho a já už nemůžu dál. Nevím utěšuju se nadějí že se najde někdo, ,,někdy,, ale jak dlouho mám ještě čekat, na čekání mám sice celý život ale nechci nechci čekat, nechci žít svůj život v nějakém čekání. Které stejně nepříjde já nejsem stvořena pro lásku pro to abych jí žila. Nejsem předurčena milovat...
Autor anima alba, 09.02.2008
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdysi jsem si tohle přečetla a bylo mi to šité na míru. Mám pocit, že to potřebuješ taky znát..
"Spojit se s někým, ke komu nic necítíte jen proto, abyste nebyli sami, vyvolává větší pocity osamocení než samota."
Někde tam mezi řádky čtu, že někdy je lepší být nějakou dobu sám než přežívat s někým, s kým to nemá smysl, s člověkem, kterej ti nic nedá (a nemyslím prachy atd.). Ta "pravá" láska přijde. Přesně v ten čas, kdy na ni budeš připravená...

10.02.2008 19:09:00 | Kengi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí