Neslavíte Valentýna?

Neslavíte Valentýna?

Anotace: ... všem přátelům

Neslavíte Valentýna?
Ani já neslavím Valentýna jako svátek zamilovaných. Člověk je zamilovaný jen krátkou dobu. Ale láska má přece mnoho podob. Neznamená jen milovat svého partnera.
Mít rád má mnoho významů.
Rádi máme svoje přátele .. rádi máme i sami sebe.
Rádi máme i pozornost, kterou nám někdo věnuje.
Ta pozornost nám dělá radost .... radost máme také rádi :)
Když máme radost, jsme šťastní.
Když máme štěstí, umíme se radovat i z maličkostí... z úsměvu ... z pozdravu ...z několika slov… z chvilky času.
Jsme rádi, když si na nás někdo vzpomene.
Jsme rádi, když máme na koho vzpomínat.
.
.
Nevadí mi to „srdíčkovo-plyšové“ davové šílenství pokud někomu udělá radost a navodí pocit, že zrovna TAKHLE to má být.
Já mám raději úsměv.
Tak Vás zdravím přátelé a děkuji Vám, že jste mi věnovali chvilku pozornosti a trochu svého času.
Přeji Vám krásný, srdíčkově – plyšový den … a pokud jste se právě teď usmáli, udělali jste mi radost!
Autor Jiparo, 14.02.2008
Přečteno 505x
Tipy 23
Poslední tipující: northcarolina, pamp_elka, zvířenka, Lady L, Tacca, poustevník Jirka, Iva Borecká, Hančí, maena, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Valentyna "beru," jiz skoro tricet let...posílám kytice postou své ratolesti a svym skoro dorostlym polotovárkum ve skole dovolím "party" -mohou prinést jídlo v barvách cervené, ruzové, a bílé a to jim delá desnou radost. Tak proc bych to neudelala? Souhlasím, ze láska se vyjadrule kazdodenní pozorností a malickostmi - ale clovek si rád zpestruje zivot tím, ze hledá duvod k oslavám. S dospeláky si hrajeme na Secret Valentine po cely tyden. Je krásne prijít ráno do práce a najít na stole zákusek a hrnek kávy, ci balícek casopisu, ci cervenou sklenici naplnenou cervenymi bonbóny, nebo kosícek cervenych jablicek...napr. vynalézavosti se nekladou meze, vse v rámci financních mozností. Veselí pri odhalení osoby, která na nás cely tyden myslela, je osvezujíci. Dekuji Ti za prání a vsem preji Happy St. Valentine's!

11.02.2010 01:11:00 | northcarolina

:) já to neslavím,neb je mi to cizí, ale nemluvím o tom, abych někoho neodradila - slavení je fajn

05.02.2010 10:35:00 | pamp_elka

pokud bychom vzali do úvahy praposelství Valentýna,
objetovat se pro Lásku a žít lásku tak by to bylo o něčem jiném, dnes vidíme jen torzo, kšeft ono je hezké a milé překvapovat své blízké něčím sladkým nebo nápaditým a opravdu to nemusí být jedenkrát v roce, ale třeba každý den úsměvem pochvalou pomocí

07.04.2009 11:12:00 | Lady L

Velice pěkně řečeno! :-))

12.09.2008 16:33:00 | poustevník Jirka

Valentýn je jen další svátek komerce, ale když to někomu udělá radost a když radost máme rádi, tak proč ne:)
Keep smiling;)

04.06.2008 15:05:00 | Grafomanická MIA

=) Usmála jsem a děkuju za to! Také přeji pěkný srdíčkovo-plyšový den! =)
A daruji Ti jeden úsměv.. patřící jen Tobě .. tady je =)

14.02.2008 23:44:00 | Karlička

Vracím :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

14.02.2008 19:30:00 | WAYWARD

Za dáni úsměvu a radosti, děkuji Ti...

14.02.2008 14:10:00 | Bíša

Je to přesně tak, a díky za úsměv, můj i ostatních..

14.02.2008 13:12:00 | Pišák

Souhlas. :-)

14.02.2008 12:35:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí