Jak poznáte, že jste zamilovaní?

Jak poznáte, že jste zamilovaní?

Anotace: A ještě k tomu nešťastně..

Jak poznáte, že jste nešťastně zamilovaní?
Tady je pár znaků:

1. Třesou se Vám ruce pokaždé, když dotyčnou/ého vidíte.

2. Máte chuť se na dotyčnou/ého vrhnout/políbit/obejmout aj. pokaždé, když ji/ho vidíte.

3. Chcete dotyčnou/ého nenávidět, což se Vám daří jen když jste sami.

4. Když se neozve, tak šílíte co se stalo.

5. Hlavu máte plnou představ, jak jste s ní/ním.

6. Chodíte jako tělo bez duše, protože jste ji dali dotyčné/ému.

7. Milujete a nenávidíte každý její/jeho pohyb, gesto nebo výraz na tváři.

8. Jste tu vždy pro ní/něj, i když to neví nebo o to nemá zájem.

9. Pokaždé, když se na Vás usměje, máte plnou hlavu myšlenek typu "Třeba..." apod.

10. Za vším vidíte nějakou záminku, že Vaše city opětuje.

11. Máte chuť skočit z mostu/oběsit se/spolykat prášky aj.

12. Žárlíte.

a mnoho dalšího... nešťastná (neopětovaná, tajná - říkejte tomu, jak chcete) láska je v mnoha případech nesnesitelná..
Autor AnnieB, 16.02.2008
Přečteno 485x
Tipy 7
Poslední tipující: Zuris, Sarazin Faestred, Johny Styx, Já Esther Ruth
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

SOuhlasí to všechno...i když je to možná ještě víc věcí...třeba to s tou záminkou u mě stoprocentně souhlasí..nevím proč..je to nejspíš tou neštastnou láskou..:(

15.07.2008 09:56:00 | dreamer.

já si myslím, že láska je krásná a bolí jenom zrada...

28.02.2008 17:34:00 | Lentilka14

:-) Všetko až na bod 10 súhlasí. Ale dáke body by sa ešte dali pridať. :-)

20.02.2008 18:27:00 | Sarazin Faestred

Souhlasím až na ty sebevražedné tendence.

17.02.2008 11:33:00 | Gorgy

Amélie: Souhlasím s Tebou.

16.02.2008 20:21:00 | AnnieB

pravda....pravda.....pravda pravda pravda. jenze nakonec se nekdy predstava toho, ze s dotycnym clovek nekdy bude promeni v zjisteni, ze si nedovede predstavit, ze by s nim nekdy byl... mluvim jen z vlastni zkusenosti... a pak se zvrhne v predstavu, ze nemuze byt vubec s nikym a kdyz se jednou stastne zamiluje... ma co delat aby se nezblaznil... protoze jeho podvedomi stale dokola opakuje "nemozne, nemozne, nemozne...!!!!"
ach pardon, nechala jsem se unest.

16.02.2008 19:14:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí