Ztráta přátel kvůli lásce?!

Ztráta přátel kvůli lásce?!

Anotace: Je to jenom taková blbost o tom co právě teď cítím...

Pořád víc a víc zjišťuju že kluci... ( který mam za nejlepší kámoše)... Achjo já to ani nemůžu napsat jak sem z toho v prdeli:(
Prostě se semnou přestávaj bavit protože se do mě zamilujou ( ale já je chci jen jako kamarády) a já je odmítnu kvůli tomu... A najednou mi začnou nadávat do děvky atd. a já se opět ptam proč???
Prej: Změnila ses..k horšímu... seš hnusná děvka. Ani nevíte jak tohle může bolet ( samo že ten kdo to nezažil a já doufám že Vás moc neni ) ... Je to hnusný...domnívám se že "láska" mi ničí život. Zatím jen kvůli ní sem přišla o hrozně moc kámošů/šek... Třeba když do mě by zamilovanej jeden kluk, ale chtěla ho kámoška... Tak sem o ní samo že přišla... Protože ho chtěla ale já jí v tom "nechtěně" bránila.
Copak můžu zato že se do mě ňákej zamiluje??? Tak proč o ně pořád sakra přicházim???
Když to chci vysvětlit, tak mě nikdo neposlouchá...mno ikdyž... jako kdyby mě i tak někdo někdy poslouchal. Asi sem uplně blbá ale já to tak cítím a hrozně mi to ubližuje. Proč mi to řekl??? Řekl to proto že ho nechci? Nebo snad že je to pravda??? Ne...není to pravda ( podle mě) ... řekl to jen tak... Řekl to snad proto že sem tak trošku, na moment...zatoužila po jeho bráchovi? A on žárlil???
Jestli sem mu ublížíla, tak se hluboce omlouvám... a chci zpět svojeho kámoše..a ostatní holky co mě kvůli tomuhle nesnáší...mrzí mě to:(
Za všechno můžu já.
Autor Sariinek, 17.02.2008
Přečteno 393x
Tipy 3
Poslední tipující: R., Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj souhlasim s nazorama podemnou, pokud ti třodle rikaji nejsou to pratele!

11.03.2008 19:46:00 | Danča-frogie

Hmm:-) No, nadavat ti chlapec nemusel, ale to uz je ten vecne odlysny uhol pohladu dvoch pohlavi.

20.02.2008 18:23:00 | Sarazin Faestred

Souhlasim, určitě to neni pravda, kdo ti kvůli tomuhle řekne, že jsi děvka, je debil a ne opravdovej kámoš. Nebo nemá dost rozumu aby to pochopil :) lidi co tě maj rádi a jsou opravdoví přátelé nebo tě milují tě budou mít rádi takovou jaká jsi a tohle pochopí.

18.02.2008 13:56:00 | just me

Tohle se mi kdysi taky stávalo. Moje nejlepší kámoška byla holka, do které jsem byl pernamentně zamilovaný:-) Celkem kritická situace, řekl bych. Když jsem ji něco naznačil, tak mě vždycky odpálkovala, já to obrečel, ale za pár dní bylo zase všechno v pohodě. Než jsem se zase zamiloval:-)

Rozhodně to nejsou kamarádi, když ti sprostě nadávají kvůli toho, žes je odmítla. Zůstaň taková, jaká jsi. A hlavně si nedávej za vinu to, že jsi hezká a přitažlivá. To není tvoje chyba. Buď vděčná, že jsi takto stvořená.

Každý by měl umět snést odmítnutí. Odmítnutí je součást života, vše nemůže jít hladce.

S požehnáním

18.02.2008 12:40:00 | Hippy

Promiň, ale když Ti nadávají Ty děvko apod., tak to není kamarád, ale zhrzený debil.
Tyhle situace znám, a věř, jestli Ti takhle nadávají proto, žes je odmítla, tak to nejsou přátelé.

17.02.2008 23:45:00 | AnnieB

Zasadní problém je v tom že laska musí z přatelství vycházet.Protože pokud druhého neznáte jde jen o fyzickou přitažlivosti.I když docela mi tahle situace něco řika a dnes vím že jsem měl byt citově disciplinovanější.

17.02.2008 22:42:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí