Rodičovská láska k dětem...To já neznám...:(

Rodičovská láska k dětem...To já neznám...:(

Anotace: Potřebovala jsem to někomu říct, už to v sobě dusím moc dlouho...:(

Teď tu tak sedím a přemýšlím nad mojim životem, co všechno sem si prožila. Nechci ze sebe dělat chudinku! To vůbec! Ale přeci jen se maj jiný "děti" líp jak já...teda aspoň já si to myslím. Je mi smutno z toho jak se kemě chovají rodiče, hlavně otec. Vím že mě mají rádi ale někdy mi to tak opravdu nepřipadá! I já je mam moc ráda ikdyž říkam že je nesnáším..ale v hlouby srdce...
Je mi hrozně líto...až do breku, když si uvědomím že mě táta jen kupuje, nikdy v životě mi neřekl že mě má rád! A do teď mě citově napadá... Chce se mi brečet. "Ty že jsi můj táta??" Nechci tomu uvěřit, ale je to tak. Předchvilkou jsem byla v obýváku s rodičema sama a táta do mě jakoby nic začal zase rýt. Vůbec nevim o co mu jde!!! Když začal...po chvilce se přidala i máma. Mě to tak hrozně bolí když mi tohle dělaj! Ale co s tim mam dělat??? Co mam dělat když je mi pouhých 15 let? Něco přeci jen jo...ale to mi pomůže nachvilku...je to jedno říznutí do ruky. Kdyby se dozvěděl táta že tohle dělám tak už bych byla mrtvá. Někdy mám takový pocit že mi ukazuje jak hrozně mě nesnáší...Ale neboj tati! Já jak budu moct tak ti odejdu z očí navždy. Tohle mi neni líto. A čí je to chyba...moje? Jo...je to má chyba, já jediná chybuju v tomhle hnusným falešným světě...ty ne, ty jseš pan dokonalý. Dáváš mi všechno za vinu. Jak to můžu udělat já...když nejsem doma??? Jak můžu dojít se psem..když jsem na horách??? řekni mi... proč mi nedáš pokoj a nenecháš mě? Nemyslíš že by to pro oba bylo lepší? Vždycky když me seřveš tak že se na místě rozbrečim jak malá holka? Řveš na mě při každý kravině, dyť se to dá řešit i jinak než ječením, pláčem, vztekem a nakonec útěkěm do mého světa. Když řveš tak jsem kdesi pryč, ale nedokážu popsat kde. Vždycky ustoupim a běžim do pokoje se vybrečet a vykonat jednu věc, pro mě tak nutnou. Proč mě nechápeš a neustále mi ubližuješ?
Autor Sariinek, 18.02.2008
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo, ja sem to taky zazila a je to fakt strasny, ale casemto prekonas, popovidanim se u me sice nic nevirasilo naopak aler ja na ne pak zacala kaslat, zacala se s rodici este vic hadat, ale proste uz si to tak neberu, neboj to nejak vydrzis, drzim palecky

05.03.2008 10:25:00 | Danča-frogie

Člověk je obdivuhodně silný tvor, zatni pěsti a dokaž sama sobě, že tohle tě neporazí, a už vůbec si neubližuj

21.02.2008 22:56:00 | Doki

Uch. Drž sa. Rodičov si nevyberáme, čo je mnohdy škoda. V 15 toho skutočne moc nenarobíš, tak hľadaj podporu u kamarátov, priateľov a ak sa dá, tak aj v láske. Bude to ľahšie.

20.02.2008 18:18:00 | Sarazin Faestred

Sem na tom stejně...možná i hůř...a vím co to je...Drž se!

20.02.2008 16:59:00 | už ne pernikova princezna

Vztah s rodiči je někdy komplikovaná záležitost,mají tě rádi ty sama to víš,chtělo by to vyřešit jinak než aby ses ukrývala do svého světa.Promluv si s nima,řekni jim jak se cítíš...není to lehké,ale lepší se tomu postavit než se trápit.Bude líp uvidíš že k sobě cestu.

19.02.2008 10:07:00 | Martanka

K tomu mam poměrně co řict.Věř mi jsi na tom ještě dobře.Dokud maš oba rodiče.Ja mam rodiče pul roku rozvedene a i za to jejich ryti bych klidně platil.

18.02.2008 22:12:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí