Poslední vzkaz Tobě

Poslední vzkaz Tobě

Anotace: Navždy budu s Tebou a Ty se mnou. Mohlo to tak být, ale nebylo. Poslouchej to, bije mi srdce...

Lásko, poslouchej tu hudbu. Klidně dýchej zhluboka. Otevři svou duši hudbě, co pojí naše myšlenky k sobě.

Lásko, poslouchej tu hudbu. Řekni mi, proč se zase zvedáš? Kam míří oči tvé? Proč nemůžeš podat mi ruku svou, jako kdysi, proplést ji s mou.

Lásko, poslouchej tu hudbu. Srdce mé hoří touhou, a co tvé? Nenaříkám, nabádám Tě, k poslechu. Poslouchej to ještě chvíli. Cítíš? Hudba do nás vstoupila, chtěním nás naplnila. Bádej, bádej, miláčku, proč to tak je?

Lásko, poslouchej tu hudbu. Jen housle nám hrají, máme jít dál, ruku v ruce. Jako kdysi! Kdysi jsme šli alejemi zelenými, láskou opilý. Pojď, půjdeme tak zas!

Lásko, poslouchej tu hudbu. Toto je poslední vzkaz Tobě, ode mě. Od té co vždy snila o Tobě. Mé srdce mohlo patřit Tobě, a tvé mohlo patřit mě. Proč?! Navždy Ti dávám sbohem ze záhrobí.

Lásko… sbohem!
Autor Ette, 27.02.2008
Přečteno 451x
Tipy 5
Poslední tipující: Ahorria, fuu, excited
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To každopádně ano.. pokud je to pro oba zajímavé :) Všechny začátky jsou krásné tím,že je co očekávat.

02.03.2008 16:42:00 | excited

Mě to nepřijde smutný. Ano, sice konec, ale začátek něčeho novýho co mezi náma vzniká..

27.02.2008 13:55:00 | Ette

je smutné kolik lidí, tohle zažívá...

27.02.2008 13:30:00 | excited

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí