Láska,co to je?

Láska,co to je?

Anotace: Tohle byl můj první pokus

Láska....Co je to vlastně láska?Tato otázka lehká se zdá,ale kde je prevda?Pravda je jiná.Je to cit,to jistě všichni víme.Ale je to radost,štěstí anebo je to bolestiví,kolikrát velice strašlivý cit?
Je to až k neuvěření oboje.Ä tak kam se poděli princi z pohádek,krásní herci z romantických filmů a zpěváci z písní o lásce?V podstatě neexistují.Ano,určitě existují i muži,kteří jsou ohleduplní,krásní a láskyplní,ale všichni nejsou dokonalí.Na každém je něco,co není naprosto vyhovující.Ovšem my také nejsme dokonalé.
A zpátky k zmiňovanému citu.Když jste zamilovaní,myslím šťastně zamilovaní,jste veselí,šťˇastní a jste jako hvězdičky-záříte.Ale co když se stane něco,s čím jste nepočítali.Náhlí rozchod,či něco jiného.Určitě je to strašná rána.
Náhle jste smutní,zamyšlení a zaplaví vás pocit samoty.Zvláště když nemáte s kým si o tom popovídat a když nemáte komu se vyplakat na rameno.Zamilovat se stihnete i za necelou minutu,ale zapomenout? Na to kolikrát nezapomenete ani za celý život.A pokud,tak ve vás stejně zůstane prázdno na celý zbytek života.
Jak se říká:"Milujete toho,kdo vás odmítá a vy odmítáte toho,kdo vás miluje." Je to skutečně tak.A proč?Asi proto ,abyste časem narazili na toho "pravého".
Autor Danča-frogie, 29.02.2008
Přečteno 393x
Tipy 2
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak mam k tomu několik vytek.1.Psal!!!!!.2.Ono zapomenout je sice lakavé ovšem nemožné.Ale život nekončí.

01.03.2008 22:43:00 | Gorgy

ano de myslet na neco jineho,ale jak sem psala nevim jestli uplne zapomenes! ale tak drzim palce.:-)

01.03.2008 19:23:00 | Danča-frogie

Krasná uvaha.Abych něco dodal k poslednímu bodu.Zapomenout?To je něco nemožného.I když je kolem spousta dalších které o mě mají zájem tak stále jsem posledlý tou jedinou co mě nechce.To je docela nelogický paradox.Z kterého se odvíjí časté chápání lasky jen jako vztahu.Což vlastně není špatný napad.Ovšem je to dosti nemorální.Tak jediné co zbyva je se věnovat jinym věcem a přijit na jine myšlenky.Nejde zapomenout ale jde myslet na něco jineho.

01.03.2008 17:15:00 | Gorgy

moc se mi to libilo jen tak dal ale doporucuju psat to o neco delsi:)

29.02.2008 22:01:00 | Ulri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí