MY DVA

MY DVA

Anotace: nevim kam to zaradit tak jsem to dala do uvah

Proč pro tebe znamená tvoje bývalá přítelkině víc, než já? Proč nemůžu být bez tebe, ale ani s tebou? Proč mi neodpovídáš?
Proč jsem bez tebe ztracená černou nocí, černou nocí, která mě ničí. Ničí mě tak, že chci utíct. Chtěla bych, abych se probrala z toho zlého snu. Ale proč je ráno tak daleko? Proč se ta černá tma, tma, která mě ničí, nemění v úsvit.
Korálky slz se kutálý po celém pokoji. Jsem mezi čtyřmi stěnami, které mě svírají. Slyším tebe, slyším tvůj zpěv i to jak skáčeš na trampolíně. Ale nevidím tě. Nevidím tvou tvář, necítím tvou ruku. Jen tu sedím, v prázdném pokoji a v ruce držím, držím dopis od tebe. K čemu je mi dopis, když chci tebe, chci jen tebe.
Jenže mít tě nemůžu. Nemůžu mít tebe, slyšet, že mě miluješ, slyšet naší písničku- Berušku, nemůžu cítit tvojí ruku, ale hlavně nemůžu cítit tvoje rty.
Proč si tolik ubližujeme? Proč nemůžeme být jako ostatní, kteří jsou spolu a nikdo je nemůže rozdělit. Proč mi tolik chybíš? Co je to za spravedlivost rozejít se kvůli ostatním,proč jsme se museli pohádat?
Miluji tě a k čemu mi to je, když nejsme dva, když nejsme dva na všechno. Proč jsem sama? Proč? Ptám se tebe.
Autor Danča-frogie, 02.03.2008
Přečteno 399x
Tipy 1
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to povedené dílko...

03.03.2008 22:04:00 | malá a šikovná

ahoj, jo ja jsem si tu chybu pak uvedomila jenze ja a pocitace to je jako slon u pocitace, no i kdyz ten je na tom asi lip, no a tak nevim jak si to opravit, ale dekuju.

02.03.2008 20:05:00 | Danča-frogie

přítelkině !!!!

Jo, dobrý ;-) Jen si to oprav,mě jde čeština sama, tak to moc nevidím rád, jj ... xD

02.03.2008 16:11:00 | Norlein

jn doufam,protoze to je posledni sance.

02.03.2008 14:52:00 | Danča-frogie

moc pěkný,...snad to pochopí.

02.03.2008 14:01:00 | Darkkitty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí