Svět s Tebou a bez Tebe

Svět s Tebou a bez Tebe

Anotace: starší dílko,ale..snad se bude líbit.

Miluji ten pocit,když někdo nový přijde do mého života a naplní mé srdce světlem,štěstím a já se cítím jako z jiné planety.Moje srdce zkvétá blahem.Každé ráno,když vstanu vím,že někde jsi a myslíš na mě.Vím,že pokaždé,když večer nemůžeš usnout,ležíš v posteli a díváš se na strop,myslíš na mě stejně jako já na tebe.Jsi smutný když mě dlouho nevidíš,těšíš se z každého setkání.Život kolem nevnímáš a žiješ se mnou pouze naší lásku.V těchto chvílích vím,že život bez tebe nemá cenu.Proto když mě opustíš,nemůžu už dál normálně žít.Dokážu jen přežívat.Cítím se prázdná,protože tu nejsi aby si mě utěšil a já dál zůstávám sama.
V mém srdci je díra,srdce krvácí a já se to marně snažím utěšit.Mé srdce pláče temnými slzami kvůli vzpomínkám na Tebe...Mé srdce zpívá svou poslední smuteční píseň a já se propadám do temnoty,navždy...bez Tebe.
Autor Darkkitty, 03.03.2008
Přečteno 450x
Tipy 7
Poslední tipující: Zasněný básník, dreamer., Danča-frogie
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavě napsaný,taky se mi líbí že se vyjadřuješ přesně a jasně,ale zároven tam musíme číst ,,mezi řádky''.Jinak pěkný:)

19.07.2008 20:03:00 | dreamer.

je to pekny!!! soucitim s tim. jen tak dal. je to fakt dobry.

15.03.2008 18:08:00 | Danča-frogie

jeee diky za komentar....ne nejsem nastvana.....jsem rada za pochvalu...:))kazodpadne k ty kritice-ta mi vubec nevadi spis sem rada,ale menit to nebudu uz sem tio jednou napsala tak to nebudu menit...poucim se na priste...diky

11.03.2008 14:01:00 | Darkkitty

Je to moc pěkně napsané. Je to pěkné z hlediska slohu,(mluvím i o tvém druhém díle, myslím srdce upíra) je to velmi pěkné. Máš hezké obraty a používáš vhodná až kouzelná slova. Tedy co se týče gramatiky, nemám co bych ti vytkla. Co se týče myšlenky (teď mluvím jen o tvém druhém díle), jen bych si to ještě malinko přečetla. Jinak pěkné. A ještě jen - Nemusíš vynechávat řádky. Působí to ne moc pěkně. Doufám, že jsem nenaštvala a spíše potěšila. Jinak nemám co vytknout a pochvali, které by byly vhodné by se sem nevešli. A navíc, když nemáš motivaci, nemáš se proč snažit;) Hodně štěstí a inspirace...Luccissek...

10.03.2008 10:24:00 | Luccissek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí