"Milí" rodiče:

"Milí" rodiče:

Anotace: no "láska" k rodičům

Proč mě tak trápíte? Tuhle otázku si kladu dennodenně. Vy mě nemáte rádi, já vás také ne. Tak proč mi nadáváte, pořád a za hlouposti?! Jednou je to můj názor, jindy za vylitý olejíček do petrolejky, za to že se praštím, nebo prostě za to že vůbec jsem.
Proč věříte sestře a mně ne. Proč jsem vždycky ta hloupá. Je to kvůli tomu, že jsem nejmladší? Ale já za to nemohu. Nemohu za to, že jsem hloupější než, o pět let starší sestra. Proč vás nezajímají mé úspěchy- to jsou samozdřejmnosti? A co neůspěchy? To jsi dovolit nemohu. Neúspěchy se musí podle vás potrestat! Jenže já nejsem dokonalá. Mám spoustu chyb. Ale moje největší chyba byla, je a bude přecitlivělost. Ale já nemám na to nervy. Už nejsem jako dřív. Už jsi neberu každou vaší urážku, nadávku a podobně. Já už bych to nevydržela. A nechci dopadnout tak, jak jsem dopadla minulý rok. Už toho mám dost. Mrzí mě, že se s vámi tolik hádám, ale jinak to prostě nejde. Ve skrytu duše pláču a volám o pomoc, ale napovrchu jsem pevná, držím se. Nepropadám TOMU zase. Už si to tak neberu. Prostě vás neřeším. Mám už vás dost.
Už mi pomáhá jen psát články, a proto také píšu. Píšu každý pocit, každý smutek a to mi pomáhá.
Autor Danča-frogie, 05.03.2008
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Norlein, WAYWARD
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

třak jo sweet lili- tak nekdy pokecame jo?, jn psani mi pomaha asi jako jediny!

11.03.2008 21:45:00 | Danča-frogie

Nedávno jsem seděla v restauraci s mým otcem a probírali jsme citlivé téma, brečela jsem....a on mi najednou řekl: neřvi tady, děláš mi ostudu" a já s v té chvíli uvědomila dvě věci...brečet je naprossto přirozené a to za jakékoli situace a druhá věc je, že někdy dítě(dospívající) dospěje do stádia, kdy vidí, že dospělí dělají chyby,ale nechtějí je před svými dětmi přiznat.Proto si myslím, že i v tvém případě se rodiče někdy bojí přiznat svou chybu, cítili by se trapně a ponížili by se, protože dítě by bylo chytřejší než rodič.A tak to často bývá.Rodiče věnují málo lásky svým dětem a tak vznikají konflikty a hádky.Je důležité komunikovat a řešit problém.A pokud psaním...jen tak dál...

11.03.2008 18:33:00 | happyandhappy

ahoj...je mi lito ze takhle citis, ja to mam stejny, taky jsem nemladsi-najhorsi. az na to ze mam dva brachy a ty jsou nejdulezitejsi, ja uz jsem ta vzadu. jestli chces pokecat tak mi napis pa a drz se

11.03.2008 00:08:00 | Sariinek

dekuji azuritko ja tebe taky mocinko, a dekuji za vsechno

08.03.2008 22:00:00 | Danča-frogie

Já Danču z nám osobně a vim že ona to nem lehký, ale vydrží to a já jí ráda podržim když bude potřeba.
Mám tě ráda :-*

08.03.2008 20:59:00 | Ulri

Já Danču z nám osobně a vim že ona to nem lehký, ale vydrží to a já jí ráda podržim když bude potřeba.
Mám tě ráda :-*

08.03.2008 20:58:00 | Ulri

ni prave, ja uz se snazim nezoufat, proste na ne s prominutim kaslu a pisu, pisu jak jen to de!

06.03.2008 16:03:00 | Danča-frogie

nikdy nezouvej,Dančo, a neříkej že nemáš ráda rodiče. Pokud Ti ubližují opravdu, pak je přístup správný, ale pokud je to jen tak , chtějí Tě vychovat. Když mě někdo ubližuje,ignoruji,zavřu se do sebe a píšu taky jako ty ;-)

06.03.2008 13:14:00 | Norlein

nikdy nezouvej,Dančo, a neříkej že nemáš ráda rodiče. Pokud Ti ubližují opravdu, pak je přístup správný, ale pokud je to jen tak , chtějí Tě vychovat. Když mě někdo ubližuje,ignoruji,zavřu se do sebe a píšu taky jako ty ;-)

06.03.2008 13:14:00 | Norlein

...to patří k tvému věku jako kdysi k mému,to se vyčabří :-)

05.03.2008 22:36:00 | WAYWARD

jn to je mozny, asi mas pravdu, ale proste ono se to tezko ted chape no, ja proste je mam rada nekde ve skrytu duse, jenze to tak proste necitim.

05.03.2008 21:55:00 | Danča-frogie

Přesně takhle jsem kdysi mluvil taky.Potom se mi rodiče rozvedli.A ted bych docela rad bral jejich provokaci.Přeci jen nikdy si nevažíme toho co máme.

05.03.2008 21:46:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí