Polibek

Polibek

Anotace: ...

Je noc. Temná noc. Jsem tu jen já a on. Je ticho, slyším jen vítr jak si hraje s listy stromů. Koukám se mu do očí, do těch záhadných očí. Má v nich více než kdy jindy. Jen se dívám a užívám si tuto chvíli. Cítím neuvěřitelný pocit. Pocit, který nelze ani popsat. Jeho ruka je zapletená v mé. Naše oči jsou spojeny společnými pohledy. Přibližuje se. Zavírám oči a jen vnímám tu vůni. Vůni rozkvetlých květin, vůni jeho parfému, vůni této chvíle. Zanedlouho cítím jeho ústa na mých. Nemyslím na nic, nic nevnímám, ať se kolem nás děje cokoliv cítím jen jeho rty, jsou přilepené a nechtějí se odtrhnout a já si jen přeji, aby tahle chvíle nikdy neskončila.
Autor Dolphie, 06.03.2008
Přečteno 329x
Tipy 1
Poslední tipující: Gracia
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

no... pises co chces zlepsit... tak ja ti muzu rict, ze u tebe nevim, pac z tohoto textu moc poznat tve kvality nejdou... jestli ces umet psat, zkus vymyslet pribeh ktery ma zacatek prostredek a konec, nejlepe s nejakou pointou ;). na delce nezalezi... taky se nenechej odradit od jinych lidi a zkus si najit svuj styl... :) (ale to sou jen takove zakladni veci... :) sam taky toho moc nevim... :) )
preju uspechy... :)

16.03.2008 12:49:00 | Tömätäri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí