Změna kterou potřebujete, ale nevíte, jak jí dosáhnout

Změna kterou potřebujete, ale nevíte, jak jí dosáhnout

Anotace: Časem jsem pochopil, že pokud chodíte se sítem pro vodu dost dlouho, začne vás bolet ruka.

Časem jsem pochopil, že pokud chodíte se sítem pro vodu dost dlouho, začne vás bolet ruka. To samé podle mě platí i ve vztazích. Ač se snažíte okouzlit, být milý a děláte šílené věci, občas to prostě nestačí a zůstanou vám jen oči pro pláč. Svůj cíl vidí každý růžově, a tak je těžké zapomenout, nemyslet nebo dokonce hledat útěchu svého počínání v něčem/někom jiném. Ona bolest z věci, kterou nedokážete změnit vás nepustí, pokud ji opravdu cítíte tak, jak vykazujete na povrchu. Změna, kterou potřebujete, je buďto hodně daleko od vašeho milovaného protějšku s nejlepším kamarádem/kamarádkou nebo jen sebeovládání, které si naprogramujete natolik bezpečně, že si na svého miláčka ani nevzpomenete, a když jej uvidíte, tak pouze a jen jako svého kamaráda/kamarádku. Což je podle mě to nejtěžší, co je. Stačí se zadívat na věc, která vám ji připomíná, a jste v tom zas a ani to nemusíte tušit, stačí na ni/něj pohlédnout a vaše srdce udělá kotrmelec směrem k ní/němu. A nezáleží n tom, jaký jste měli vztah (manželé, chodili spolu nebo jen flirtovali), vždycky to bude těžké, když se nad to nepovznesete. Jakkoliv vás ten druhý zklamal a nechal vaše city na pospas osudu, jakkoliv hluboce jste jej milovali/milujete a váš vztah byl dokonalým, je to pryč a jen málo to dokáže změnit. Pokud jste však jedni z nich, kteří se jen tak nevzdávají a bojují do posledního dechu a vidíte před sebou šanci na byť sebemenší úspěch svůj vztah vrátit na původní koleje nebo jej restartovat, tak se mu rozhodně nebraňte. Šance na úspěch bude hodně bolestná a potečou-li slzy, tak jedině skutečný přítel vás pochopí a podrží, ale rozhodně to stojí za to zkusit. V této fázi zasněného však musíte mít na paměti, že čas je neúprosný a vědět kdy přestat chodit se sítem je věc, která vás bude na mysli tlačit kdykoliv se něco nepovede, tak jak jste plánovali. Pokud však něco za to stojí, tak jsou to vaše city, které vás ženou kupředu a které si zaslouží tu nejlepší péči, stejně jako vaše srdce.
Autor oliver, 08.03.2008
Přečteno 459x
Tipy 1
Poslední tipující: její alter ego
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkná úvaha s pravdivými myšlenkami vyjádřenými srozumitelným způsobem...gratuluji.

09.03.2008 11:10:00 | Narcysa Buttonová

jn je to dobry, ale hlavne pravdivy. ze bych to mela jeste bojovat?!no nevim no

08.03.2008 18:56:00 | Danča-frogie

málem se mi nechce věřit, že jsi mužského pohlaví /a to neházím všchny "muže" do stejného pytle../

08.03.2008 18:35:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí