Láska je...

Láska je...

Anotace: Možná to není úvaha, ale myslím že člověk by se měl zamyslet...

Láska je jako pohlazení, které ti přináší útěchu i v těžkých chvílích. Je tak křehká a bezbranná, že jí musí člověk strážit hluboko ve svém srdci a každý, kdo pozná její dotek, kdo vidí její oči v očích svého milovaného, stráží si jí.
Jakmile roztáhne svá mocná křídla, nedá ti varování, neřekne připrav se. Zmocní se celé tvé bytosti a spaluje tě od konečků prstů.
A je to právě ona, která ti daruje jiskru do tvých očí, která tě přiměje smát se, i když máš jiná trápení.
Je to ona, která přiměje tvé oči slzet….ale jsou to slzy lásky, slzy štěstí, slzy z toho, že miluješ.
Plačte, pro lásku není slz nikdy dost.
Není jí tisíce, nesídlí v každém rohu. Člověk si jí nikdy nemůže koupit. Je to vzácnost, která si zaslouží nejvyšší možnou ochranu. Ochranu dvou milujících se srdcí.
I láska má své děti. Její dítě, zamilovanost, touží vyrůst. Vyrůst a přerůst v lásku.
Jak velký je mezi nimi rozdíl. Zamilovanost nemusí vyrůst, pomine, ztratí se v neznámu. Láska ale přetrvává, chrání, utěšuje a neopouští, ani v těžkých situacích.
To je láska, miluje, odměňuje i kárá.
Netušíš, nevíš, přijde za tebou potichu, jako by se z počátku bála.
Vplíží se k tobě po špičkách a jen mírné chvění a rychlý tlukot srdce prozrazuje její tajemství.
Náhle tě obejme do své náruče jako matka své milující dítě a začne ti šeptat něžná slůvka.
Ukáže ti svět, který si dříve neviděl.
I za bouřky vidíš slunce, i v zimě cítíš teplo léta.
Cítíš prázdno, pokud jí ztratíš a doufáš, přeješ si, prosíš, aby se vrátila.
Aby tě zahřála a opět sevřela v náruči.
Aby ti ukázala ten její svět, aby slzy které proleješ, nebyly slzy smutku, stesku, zoufalství, ale byly to slzy lásky a štěstí.
Ochraňuj jí nejvíc, jak dovedeš, protože nikde není psáno, že přijde po druhé.
Lásku nedonutíš přijít, přichází sama, nepozvaná. Nepřinutíš ji.
Ale když ji máš, važ si jí.
Milujte, a ona bude milovat a ochraňovat i vás.
Proto, co láska přináší, proto jak je křehká, proto jak umí pohladit, proto jak umí rozplakat, proto jak rozzáří oči dvěma milencům, proto říkám "Kdo jí nikdy nepozná, je chudý, byť má majetku sebevíc"
Autor Ariol, 14.03.2008
Přečteno 566x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí