Co je dneska láska?

Co je dneska láska?

Anotace: Potřebovala jsem si jen vylít srdíčko.

Často si pokládám otázku proč je láska tak krutá? Kdo četl poslední moje básničky tak si určitě všiml že jsou smutné, ano zažila jsem rozchod s někým koho jsem měla a ještě pořád mám ráda. Nejsem sama komu se to stává, ale spoustu lidí které znám se s někým rozejdou a řeknou si: "No a co? Tak je po všem." Jako kdyby toho druhého nemilovaly, tak proč s ním teda chodily? Copak už vymřeli všichni romantici? A proč je dneska tak málo párů kteří se doopravdy milují?
Nechápu jak někdo může s druhým chodit jenom proto že je ten druhý populární. Nebo dva nejvíc žádaná ega na škole, v práci atd. se nakonec dají dohromady a vychvalují jakého mají oblíbeného a úžasného partnera a přitom to dělají jen proto aby se zviditelnili ještě víc než jsou.
Copak všichni zapomněli jaké to je někoho milovat? Vždyť je tak krásné když vás někdo, kdo vás miluje a vy jeho také, vezme do náruče a zašeptá do ucha ty krásná slova: Mám tě rád.
Ale když to mezi váma není tak vážné a navíc chodíte s někým koho jste nedávno ani pořádně neznali, není to potom láska.
Kde se vzali lidé kteří řeknou: Ten/Ta se mi líbí s tou začnu chodit. Vždyť to je nesmysl, ten dotyčný je podle vás jenom hezký ale ve skutečnosti ho nemilujete.
Řeknu vám jedno, nechápu takové lidi. Jak můžou s někým takovým chodit. Vztah je přece o lásce a pocitu něhy k druhému, touhy žít s ním do smrti a nepřestat milovat.
Každý jednou v životě potká někoho koho bude opravdu milovat. A když se dva lidé milují měli by si umět odpouštět chyby. Každý přece chybuje, ale každá chyba se dá napravit. Už jen to slůvko promiň, které ten člověk, kterého jsem milovala a milovat budu, neznal. Nedostal druhou šanci ale já mu ji dát chtěla, protože to byla moje chyba a nesla jsem za ní následky. Ano následky´, nebo spíš náš rozchod. Plakala jsem mu na hrudi a opakovala promiň, dělal jako by to neslyšel. Pro mě to byla jak rána pod pás, poprvé v životě mi nikdě něco neodpustil. A proto jesti si tohle někdy přečte a pochopí že chybovat je lidské, a zvlášť na konci puberty, uvědomí si že sem to udělat nechtěla. Jasně že vím že bych neměla nic házet na pubertu a hormony, ale i ony mají na nás a city nemalý vliv.

Prosím o komentáře si o tom myslíte. Děkuji.
Autor Liquid vamp, 19.03.2008
Přečteno 494x
Tipy 4
Poslední tipující: Agniezka, gimikis, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jenže člověk dšlá chby..a pak jich lituje...ale k čemu to je??? láska je pryč..

16.01.2009 23:05:00 | Agniezka

tohle mě moc zaujalo...nejenom jak je to napsaný ale hlavně ten obsah... je to zvláštní někdo lásku vychvaluje a říká že je to úžasnej pocit mít někoho o koho se může kdykoliv opřít...strašně rychle si na to človek zvykne...jenže každý ví že všechno musí jednou zkončit ae neuvědomuje si to dřív než k tomu dojde jenže pak už je na všechno pozdě...s pak stojíte sami a nevíte co dál... asi si řeknete co o tom může vědět 14 letá holka ale láska prostě dokáže ublížit v jakém koliv věku.... jinak moc hezky si to napsala...

29.05.2008 21:35:00 | gimikis

nemyslím si že všichni romantici už vymřeli, tedy spíš doufám!! jinak se mi tvá úvaha líbí, hodně mě zaujala

26.03.2008 17:17:00 | anaika

vis..nedavno se mi stalo neco podobneho...neodpustil. myslim ze odpustit chtel jen nevedel jak.tvoje uvaha se mi líbí...citim to stejne.nikdo by to nenapsal lip:)
doufam ze to preboli a bude dobre:)

21.03.2008 14:34:00 | Lady Lil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí