Zpětná vazba :)

Zpětná vazba :)

Anotace: na Svatém kopečku se asi dějí zázraky...

Čekám na zpětnou vazbu, na to, že se ozveš, že mi řekneš, že i pro tebe naše setkání bylo víc než jen běžná věc. Do pytle, čekám na to hloupý zapípání, chci tě znovu vidět, slyšet tvůj upřímnej smích, přála bych si znovu se propadnout do čokolády v tvých očích, nechat se polapit tou hloubkou. Sakra vždyť nechci zas tak moc! Máme toho tolik společnýho, vím, to není to nejdůležitější.
Jen bych ráda s tebou trávila volný čas, a co mě samotnou překvapuje, klidně bych si odepřela své volnočasové aktivity, které jsou pro mě hodně důležité. Jen pár kroků zbývá k tomu, aby ses stal důležitějším, možná tím nejdůležitějším v mém životě. Možná jsem zas naletěla svou naivností, jako moucha do pavoučí sítě, jednomu z mnoha chlapáků, kteří svým kouzlem lámou srdce na počkání.
Včera jsem se vznášela na obláčku a byla šťastná , žes mi dal svý číslo, že jsem tě asi taky musela něčím "dostat". Statečně jsem sobě tvrdila, že ikdyž mi na mou sms neodepíšeš, tak to prostě budu brát rozumně, chladně, s odstupem, ale už večer mi došlo, jak jsem se přecenila. Srdce zase zvítězilo nad rozumem a už od včerejší noci pláče, smutní, nechápe,...
Stále ještě doufám, ale mé cynické já se zase dostává k moci :(
Autor Kengi, 02.04.2008
Přečteno 404x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Znám to,člověk čeká,myslí pořád dokolečka jenom na jednoho člověka a stejně tuší,že se neozve.Je to hrozný...

24.04.2008 21:04:00 | Falandra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí