Bez břehu

Bez břehu

Anotace: Chci víc!!!!!!!!

Bez cenzury, bez přečtení, bez bázně, bez břehu

Vlastně se nic neděje…..vlastně je všechno v naprostém pořádku…….Vlastně jsi neudělal nic……
Ano, nic…. Ale já chci víc.
Nic ti nezazlívám…..Nic ti nemůžu vytknout. Jsi báječný chlap.

A vě mně je prázdno. …. Prázdno z klidu….Tak to myslím, ten klid mi nechybí. Vře to ve mně a bublá potichu. Chci víc…

Praská mi srdce…. Hýbe se v rytmu blues a zkomírá touhou. Nenaplněnou touhou…

Touhou po horkých polibcích, touhou po šeptání horkých slov….touhou po touze z tvého srdce…touhou po těch nejpevnějších objetí, kdy se tají dech….touhou po hlubokém pohledu a slovech bez cenzury….touhou po vášni…..po nepředvídatelné explozi těla….

Chvěju se touhou….už nějaký „pátek“…. A tady je.. pátek…….. Od pondělka jej dělí jen pár dní..není to moc……………….a není to málo. A já chci víc.

Křičím do tmy, jak moc chci být bláznivě milována, jak moc si přeju divoký pohled z tvých očí…..jak nechápu tvé storno. Křičím, jak se mi chce oddat se ti….Jak moc si přeji být smyslem tvého života, jak přeju si být tvojí touhou……..

A jak si to tak přemítám, nic se vlastně neděje….Vše je v pořádku……Vlastně se neděje nic…….NIC, nic, nic…….NIC NIC!!!!!!!!!!!!! A přesto:

Chci pro tebe být jako červená pro býka…Chci si fialově hrát s vůněmi na tvém těle….Chci víc….

……………“ Touha je zázrak….“ ………………… I pro tebe???
Autor Dekadence, 18.04.2008
Přečteno 403x
Tipy 6
Poslední tipující: Behemot, Helena Lovecká, Vanilková Ninja, Štěpina G
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

...moc dobře napsané...líbí se mi to moc!...Láska je opravdu velmi komplikovaná, ale nádherná záležitost a lidská bytost je mnohdy ještě komplikovanější než samotná láska:-)

14.12.2010 17:46:00 | Behemot

nic, nicota, prázdnota ... nebo naopak naplnění, vyplnění a všechno? není to všechno jedno, či závislé na úhlu pohledu?

29.10.2010 14:43:00 | Helena Lovecká

Je to tak jasne a zrejme az to boli. Boli me to za tebe i kdyz vim ze ted uz je vsechno jinak. I presto tomu moc rozumim a dava mi to moznost nakouknout do tve hlavy a duse

04.10.2010 13:01:00 | americanbeauty

taky chápu co jsi chtěla říct:-)

04.05.2010 08:46:00 | Vanilková Ninja

Ahojky....ta cast ve ktere "popisujes" touhu je skvela... jinak je to skvele cela to urco, je to takove originalni, fakt ze jo, hodne se u toho honi myslenky hlavou a da se v tom najit spoustu veci ktere jsi asi chtel(a) rict... povedene =o)

18.04.2008 11:35:00 | kukaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí