Láska

Láska

Anotace: Také už je to nějaká doba, co jsem nad tím přemýšlela..tehdy to ylo aktuelní

Sbírka: Ach ta láska

Kde se vlastně bere? Co to je? Ano, cit, ale jak můžeme cítit?Je to duševno to ano, co je však její příčinou? Je to tendence s někým být, starat se o něj, opatrovat ho, protože nám přijde úžasný, ale samozřejmě se o něj i bát. Láska je prostě zapeklitá. Ale pořád se ptám, kde se nás bere ta touha být s někým a to štěstí, které nám to dává. Proč to tak je? Říkám si, jak popsat něco, co se popsat nedá, ne slovy.
Je jisté, že každý člověk miluje jinak. Není to nakonec jenom návyk? Říká se, že láska někdy bývá sobecká, ale já si to nemyslím.
Je jasné, že je nám s tím člověkem dobře a máme strach, protože o něj nechceme přijít, ale pokud víme, že mu jinde, jinak, s někým jiným bude lépe , necháme ho jít, protože nám jde především o jeho štěstí. Vlastně se pro něj obětujeme, neb i to je láska, ale někteří to řeší jinak. Někteří nedokáží žít s vědomím, že jejich láska pro ně není.
Ptám se tedy. Co je to láska? A odpovídám. Je to zdroj největšího štěstí, které existuje. Je to náplň, směr života. Ale proč?
Autor Neff, 18.04.2008
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí