Naše hvězdička

Naše hvězdička

Anotace: Taky hledáte svoji hvězdičku?

Až večer budeš sedět venku a budeš se dívat na oblohu, uvidíš svítící měsíc a spousty nádherných hvězdiček.

Podívej se sleduj ta krásná blikající světélka.Vidíš? Tam je. Ano to je ona.

Ta nejkrásnější hvězdička na celém nebi…

Víš proč je pro nás nejkrásnější ze všech?
Proto, že by byla největší? Ne, to určitě ne. Je tam spousta větších hvězdiček.
Proto, že nejvíc svití? Tak to nebude také ono. Ta napravo svítí daleko víc.
Proto, že je nejhezčí na celém nebi? No to určitě ne, pokud by jsi nechal hledat tu nejkrásnější hvězdičku někoho jiného určitě by se mu líbila tamta …vidíš?....nebo ,že by ta?

Oba dva dobře víme, proč je tahle ta hvězdička pro nás ta nejhezčí na celé obloze. Protože jsme si ji našli spolu.
Pamatuješ?
Na obloze plné svítících hvězdiček jsme si našli právě tu jednu jedinou, která svítí jen pro nás dva.

Proto, až večer vyjdeš ven podívej se na tu naši hvězdičku a uvidíš, že ti kývá na pozdrav. Na ni se spojí naše zraky ,ať jsme na kterémkoliv místě této země. Už nikdy nebudeme sami,. Když ji uvidíš a podíváš se na ni, budeš vědět , že na jiném místě stojím zase já a dívám se na ni a naše pohledy i myšlenky se spojí a mi budeme v tu chviličku alespoň takhle spolu. Už nikdy na sebe nezapomeneme, protože když ji uvidíš svítit vzpomeneš si na mně .. v tu ránu jsem u tebe.

Každá hvězdička může někdy zhasnout. Proto tě prosím pomoz si udělat všechno proto, aby ta naše nikdy nezhasla. Aby svítila ,až než oba zavřeme svoje oči navždy..

K tomu aby nezhasla je však potřeba spousta lásky, důvěry a tolerance. Věřit jeden druhému a milovat jeden druhého. A hlavně nezapomenout každý den svou lásku dávat najevo.

Každý den než zavřeš svoje oči řekni :
Mám tě moc ráda
Jsi pro mě jediný na světě.
Bez tvého úsměvu, pohledu, pohlazeni a něžného slova , by můj život byl prázdný jako před tím než jsem tě potkala.
Jsem moc ráda, že jsi…

Protože nikdy nevíš jestli to ještě někdy budeš mít možnost vyslovit a jestli bude komu to říct.

Protože nikdy nevíš, který den je tvůj poslední….

Že ještě nemáš svoji hvězdu…?
Tak na co čekáš?
Rozhlídni se kolem sebe a možná najdeš někoho kdo si našel svoji hvězdičku a chtěl by se o ni s tebou podělit…..
Autor Jana.Amálka, 21.04.2008
Přečteno 539x
Tipy 2
Poslední tipující: Baldeus
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

To je opravdu NÁDHERNÝ. Zní to trochu jako romantická pohádka a má to přitom obrovskou hloubku a taky mi to připomíná mé vlastní úvahy. Fakt moc pěkný:-) Jen tak dál

23.04.2008 23:13:00 | Katka de Krho

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí