Mít rád..

Mít rád..

Anotace: co víc dodat...Mít rád..

V životě je ohromně důležité mít někoho rád. Jen si představte život bez přátel, život bez jakéhokoliv projevu lásky, nejde to. Já osobně si to neumím ani představit. Láska, ať už z kamarádství či láska opravdová, je nesmírně důležitá pro každého z nás. Je to pocit, který nikdo nedokáže vysvětlit, pocit, který každý přijímá jinak. Každý projev je důležitý, může to být obyčejná pomoc při domácím úkolu, ale pořád je to projev kamarádství. Mít rád můžete mít cokoliv, domácí mazlíčky, přátele, rodiče nebo jen obyčejné věci darované od mnou milovaných lidí. Položme si otázku, je láska opravdu tak nezbytná? Podle mě ano. Zkuste si v hlavě jen promítnout svět bez lásky. Lidé se k sobě chovají neuctivě, nehledí na pocity druhých, zda náhodou nezradili duši, která jim chtěla pomoct. Nemají žádné závazky pro to jak se chovají k ostatním, svědomí je netrápí, vyžívají se v bolesti druhých. Ne. Takový svět nechci. Vy ano? Je to svět plný násilí, bídy, utrpení. Ne. Láska má v životě určitou roli. Někdy může být i zlá, ale bez ní to prostě nejde. Svůj názor nechci nikomu vnucovat, ale pocit, že máte někoho kdo vás má rád je pro nás opravdu nezbytný. Nikdo by nemohl proplouvat životem jen tak, bez lásky. Musí tu být, každý ji potřebuje. Svět bez ní by nebyl tak barevný jako je, byl by černý, plný slz. A proto chci, aby láska byla pořád okolo nás, aby nám pomáhala a zároveň ubližovala, protože jen tak zjistíme, co je pro nás správné a čeho se vyvarovat. Lásku budu vždy upřednostňovat, protože nedokážu a hlavně nechci být bez ní.
Autor Dolphie, 29.04.2008
Přečteno 601x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí