Pilulka

Pilulka

Anotace: Jenom taková krátká myšlenka :)

Chtěla bych být zamilovaná. Možná. Vlastně určitě, ale jen do jisté doby. Představte si – potkáte člověka a je vám s ním krásně, rozpouštíte se při každém jeho pohledu nebo letmém dotyku. Chvějete se nedočkavostí když tušíte, že se schyluje k první puse. Konečně si sami na sobě dáváte záležet (nemám pravdu?). Nemůžete usnout, ale to vám nevadí. Před spaním si totiž přehráváte jak jste ho nebo ji viděli naposledy. Celý svět je krásný. A potom, dřív nebo později, dojde k hádkám. Většinou kvůli malichernostem, později kvůli vážnějším věcem. Nebylo by hezčí (a pohodlnější) tuhle fázi smazat? Víte, jako by neexistovala. Prostě, lezeme si na nervy, pojďme zapomenout na to co se děje a vraťme to zpátky. Pěkná představa. Škoda jen, že by nefungovala. Asi by nám někdo musel umazat kousek paměti. Protože lidé (i ti zamilovaní) si ubližují. Ať už chtěně, či nechtěně. To je jedno, ale prostě je to tak. A lidé taky velmi neradi odpouštějí. V lepších případech je to – odpustím ti, ale… Přesně tak, něco za něco. A přesně tohle vám strhne pomyslné růžové brýle. Vím, některým párům to vyjde. Bohužel jich moc neznám. A proto se ptám – nechcete už někdo konečně na trh místo pilulek na hubnutí uvést pilulku krásných začátků? Jak by fungovala už nechávám na vás (já přece nejsem dodavatel).
Autor obyčejná, 09.05.2008
Přečteno 582x
Tipy 11
Poslední tipující: ewon, el viento, 6thSun, Aťan, Daisy.., Rbb, Orichi
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po pilulce "krásných začátků" by následoval pěkně hnusnej dojezd, počítám. Jde o to nalézt lásku bez podmínek a protikladů. Volnost bez lpění. Jenže to sou všechno sice pravdivý, ale pořád teorie. Jak je proměnit v praxi, zatím netuším:-(

28.05.2008 10:24:00 | 6thSun

Ježiš, toho jsem si tu nikdy nevšimla :) je dobře, že problém je už vyřešen :)

16.05.2008 12:37:00 | obyčejná

Já blb zapomněl na doktorku Juditu...

16.05.2008 11:19:00 | Aťan

Jsem rád, že ti jako první můžu oznámit - TOHLE JE VYŘEŠENO! Náš Amatérský sexuální institut ČR se tímto problémem velmi vážně a zodpovědně zabýval, mnoho dní a hlavně nocí bádání jsme rádi obětovali. Zde je důkaz:

http://liter.cz/Uvahy/95204-view.aspx

Pokud tě výzkum zaujme, zde jsou další odvážné, civilizačně průlomové výsledky naší odborné práce:

http://liter.cz/Uvahy/96123-view.aspx
http://liter.cz/Uvahy/99355-view.aspx
http://liter.cz/Uvahy/99537-view.aspx

Za kolektiv slovutných doktorů a lékařek: Čubíka, Bíši, Sioraka, Gabkina, Beana, Maričky, LadyLobe, Žqváry, Katpok... jestli jsem na někoho zapomněl, ať se ozve, nebo mi dá do huby.

MUDr. Aťan, PhDr., CSc., Ing., MVDr., Mgr., PaeDr., JUDr., PhMr., RNDr....(ještě pár koupených titulů bych si možná vycucal z prstu, ale nechci se chlubit)

16.05.2008 11:18:00 | Aťan

Když nám někdo ublíží, můžeme mu odpustit, ale bohužel se nikdy nedá zapomenout...

10.05.2008 10:23:00 | Cleris

:) Základem všeho je povznesení se nad oplácením a snaha o pochopení druhého, ale nesmí to být jednostranná akce..

09.05.2008 21:59:00 | Orichi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí