Otázky

Otázky

Anotace: Láska je strašně nebezpečná věc ne proto,že by jsme nevěděli co to slovo znamená, ale proto, že ji neumíme ovládat.

Láska je strašně nebezpečná věc ne proto,že by jsme nevěděli co to slovo znamená, ale proto, že ji neumíme ovládat. Otázka: "Co je to láska, nebo jak ji prožívat"? Může (no spíš musí) být pro většinu klišé! Každý kdo se v lásce alespoň jednou spálil, nebo se neštěstně zamiloval, řeší právě tyto otázky. Když si, ale odpovíme (ať už jakým koliv způsobem) co je to láska, nabízí se mám spousta a možná ještě důležitější a zajímavější otásky spojeny tvz. "láskou" NAPŘ.: Jak velký by měl být chtíč, je dobrá závislost na druhém člověku, potřebuje vztah upřímnost, je bodré žárlit a jestli ano tak kdy a jak a těchto otázek je strašně moc. A proto mě napadla taková věc. "Lásce", jako takový je naprosto jedno jak vypadáme, kolik nám je, ale taky kolik dáváme druhé osobě, nebo kolik od ní dostáváne. Jak řekl Arthur Shopenhauer:"Láska je pouze iluzí pro zachování rodu." Pravým důvodem proč v sobě poznáváme tvz. lásku jsou věci, které s ní velmi úzce souvisí, ale v konečné důsledku na ně napřikládáme takový důraz, protože si většina lidí myslí, že právě proto že tu druhou osobu miluji je to vše v pořádku. Ale není.Vem te si například závislost a druhé člověku... Každý přece ví, že přehnaná péče, zájem o danou osobu není dobrý, ale kolikrát už v jste v životě slyšeli "Promiń miláčku ale když já tě miluju a záleží mi na tobě a proto...." Izulí omlouvat svůj čin... Tyto drobnosti ovlivňuji vztah, lásku a nakonec i ty menší ale rozhodně důležitější věci chtíč, toleranci. Tyto věci ovlivňují jak moc a jestli vůbec dotičnou osobu miluji nebo ne!!!! A proto až se zase jednou nešťastně zamilujute a budete se ptát co je láska nebo jak ji prožívat, uvědomte si že jste se ptali naprosto špatně a zeptejte se kolik chtíče bylo v tom vztahu, kolik upřímnosti a tolerance a z toho vám vyjde jak moc ta láska měla nebo neměla smysl. Jikdy jsme nevěřil, že se půstím do takovéto úvahy plný "LÁSKY" ,nenávisti, opovržení atd. Ale jak už jsem říkal... Láska je strašně nebezpečná věc ne proto,že by jsme nevěděli co to slovo znamená, ale proto, že ji neumíme ovládat.
Autor Epsonit, 13.05.2008
Přečteno 465x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí